недеља, 19. јул 2015.

Šta to koristim ovog leta. Letnji post Flavles džungle.


Pozdrav svim lepoticama,
Ovaj post je skroz u letnjem fazonu, u sred smo leta i želim da vam pokažem sve što koristim ovog leta. Zaboravila sam najvažnije stvari a to su kupke i losioni za telo, no nebitno ima ovde nekih drugih zanimljivih stvari.
Ovog puta sam baš uživala slikajući i mnogo mi se dopadaju sve fotografije. Nekako želim više da vam pokažem fotografije nego proizvode haha. 
Nemam neke lude stvari već su sasvim jednostavne i ne tako skupe.
Na primer, umesto Nivea kreme za sunčanje sada koristim dm kremu koja košta mnogo manje. Može se reći da je ovo post za svačiji džep. Ja i inače ne praktikujem da stavljam neke ekstremno skupe stvari. Meni je bitno da je nešto dobro i da to možemo svi kupiti. Nisam ni nešto mnogo luda za Urban decay i ostalo. Biće vremena i za to. Pokrenula sam blog sa tim ciljem, da pokažem kako može i za manje para da se obezbedi super kozmetika. Ja sam takva. Po ceo dan visim u dm-u, liliju. Napamet znam gde im šta stoji. Ali kad isplaniram da kupim nešto skupo, deset puta merim jednom sečem i želim da to nešto baš vredi i da je kvalitetno. Planiram jedan vikend u Beogradu gde ću u pohod na poznate radnje i brenodove. Tako da, to sam vam želela reći. Da ne davim, predjimo na letnje stvarčice koje preporučujem.

Skuvajte kaficu i pripremite neki osvežavajući napitak, rashladite se, pustite neku letnju pesmu i krećemo.



Krećemo od lakova za nokte. Nijanse koje mažem su roze, plava, lila i narandžasta. Nekako crvenu, krem i slićno koristim kada je zima.



A ovo mi je apsolutni favorit. Golden rose Wow u nijansi 28. Oduševili su me ovi mini slatkiši kao što ste mogli da primetite u mojim objavama na fejsbuku. Obožavam ih i gledam da ih imam što više jer mi se svidjaju sve moguće nijanse ovog lakića.

Cena: 75 din.



Sixteen lak pink nijansa 578. Pisala sam već o ovim lakovima ovde

Cena: oko 200 din.

Evo i plave nijanse 468



Moram da kupim još ovih lakovava u zelenoj i pink nijansi.



Golden rose Color expert nijansa 24



Maybelline Colorama 242. Ovu nijansu obožavam da nosim na nogama. Izgleda prelepo u kombinaciji sam sandalama. Obožavam. 



Medusa turski lakovi uopšte nisu loši. Ovo je prava pink nijansa, najbolja za vrele dane. Tačnije, nijansa je br. 34.

Cena: oko 100 din.




A sada da vam pokažem šta to koristim za usne.
Najviše volim balzame i preko dana i preko noći. 



Ovo su mi favoriti života i jedini koji oporavljaju moje usne. Ova dva sam kupila u Istanbulu, to sam vam kuckala ovde ali i ovde 
Kažem ja, favoriti života.
Zaboravila sam da fotkam i onaj plavi obični ali i o njemu sam pisala ovde


Naravno, tu su i Baby Lips. Ova dva korisim ovog leta. Pink Punch mi je već pri kraju. Baby Lips electro su stigliu Srbiju ja sam ovaj kupila u Istanbulu ali se radujem što ih sada ima i kod nas. 
Iskrena da budem, sve mi priželjkujemo da npr. Lush dodje kod nas, Urban decay i sl. ali nema sladje kada odeš u inostranstvo pa lutaš i tražiš zanimljive proizvodekoje mi nemamo ovde.Nekako ima svoju draž, usladi ti se.A kada već dodje kod nas više nije zanimljivo i dosadi. Ja više volim da naručim ili da odem nekoj drugoj državi i istražujem :D



Nyx soft matte lip cream. Nijansa Sydney. Dakle, tečni ruž koji hidrira. Prosto morate imati.

Cena: oko 400 din.







Ja ovog leta izgleda znam samo za pink i narandžastu boju. Ove imamo Essence ruž, neka pink nijansa, ne znam tačno jer mi se obrisalo ono ispod gde piše. Pored njega je Avon extra lasting sunkissed ginger. Njega baš svakodnevno imam na usnama. Predstavila sam ga već ovde





Iz dosade sam kupila ovaj Balea deo sprej. Nikada do sada ih nisam probala pa rekoh ajde i to da vidim. Mnogo me je privukla ova bočica jer volim kombinaciju zelene i roze. Takodje, nikad nisam osetila miris tog nekog pink pomela. Volela bih da probam to voće :D. Iskreno nisam verovala da je ovo nešto dobro i razuverila sam se kada sam osetila ovaj ludi miris. Zaljubila sam se u njega i mislim da sada više volim ovaj miris od nekada najvoljenije vanile :D. Kod ovog proizvada me malčice nervira jer ostavlja dosta belog praha i sadrži aluminijumske soli. Ja ga promućkam, udaljimod mene malo i tako nanese kako ne bi baš došla u dodir. Ali užiiiiivaaaaam u mrisu. Rajski mirišeee. Moram da nadjem neki takav osveživač za sobu. Javite ako znate. Znači pink pamelo je vrh. 

Cena: oko 250 din.




Evo moje još jedne mirisne ljubavi. Dosa dugo ga imam. Žao mi je da ga potrošim i moram što pre kupiti još Victoria Secret pafemskih vodica. Bočicu mislim da nikada neću ni baciti koliko su zanimljive, lepe i girly. Savršene za leto. Već sam vam pisala o njemu u mojim prvim postovima.

Cena: oko 1000 din.





Uh, i ovaj miris baš volim. Ja sam baš neka ne prafem devojka. haha. Više volim sprej. Ovo morate da probate. Nema aluminijumske soli i odlično odlično miriše. Naravno, vanila je u pitanju. Koliko ova bočica nije primamljiva toliko prelepo miriše. Najiskrenija preporuka.

Cena: oko 400 din.

Dakle, Flavles džungla ovog leta miriše na vanilu i pink pamelo.

Ajmo dalje.





Ovog leta mi ova pomadica najviše prija. To je ova Balea ljubičica o kojaj sam kuckala ovde

Cena: oko 200 din.




To je taj proizvod koji me štiti od sunca. Sun dance dm me je privukao ovom sličicom plaže :D. Uopšte nije loš i prija mi. Uzela sam faktor 10 što nije dobro. Trudim se da pocrnim. Ne ide mi baš. Bela sam kao sir. Razmišljam o onom pekmezu, o solarijumu, o proizvodima za samopotamnjivanje... Dok se ja odlučim šta ću leto će proći :D.

Cena: oko 300 din.




Ja sam devojka koja se svakodnevno druži sa brijačima, koja je osetljiva na depilaciju i mrzi vosak. Tako da mi je ova pena od pomoći. Plae je bolje i miriše na kokos. Šarena je bočica i baš je za leto. 



Ko ima problema sa bubuljicama izvolite. Odlična hidratantna krema za kožu sklonu bubuljica. Ja je koristim preko dana. Odlična je.

Cena: oko 500 din.



Mislim da neću pisati recenziju za Aktivni kiseonik. Sad ću vam preneti ukratko svoje utiske. Prvo želim da kažem da sam dosta guglala o njemu i ne mogu da verujem da pišu kako je on kancerogen. Nekako mi ne ide. Šta vi kažete na to? Da li ima šanse?
Ja ga ne doživljavam kao opasno sredstvo. Prskam ga po tri do četiri puta na dan. Prija mi osim što malčice miriše na neko sirće, kiselkasto, ali taj miris se ne zadržava.
Najiskrenije vam kažem da je ovaj proizvod fenomenalan.

Kako ga ja koristimUjutru posle umivanja, čišćenja i sl. naprskam se i njime. Time završavam jutarnju negu. Zatim preko dana jednom ili dva puta nanesem. Obavezno pre šminkanja i onda pre spavanja na očišćeno lice.
Ono što me je NAJVIŠE IZNENDILO je to što mi u sekundu smiri upalu bubuljice. Evo baš sada imam na bradi upalu koja je ogromna, imam crvenilo i mnogo me boli. Čim nanesem aktivni kiseonik bol se zaustavi odmah ali odmah. Pomaže mi mnogo oko toga i sada prosto ne mogu bez njega. Upaljene bubuljice su pakao mog života a sada mi aktivni kiseonik ublažuje taj bol.
Takodje, pomaže kada izgorite na suncu i još u mnogo tome. Jednostavno, moj vam je savet da aktivni kisonik morate imati u kućnoj apoteci.


Cena: oko 600 din.




Ja preferiram tečne sapune za pranje ruku. Ovaj trenutno koristim i predivan mi je. Od ljubičica je kao i kremica.




I leti su maske jako bitne. Kao i uvek, favorit života flavles džungle je freeman maska o limuna i mente. Znači ne znam za drugu masku, ćao.
:D potajno maštam i onoj crnoj frimanovoj, možda i ona dodje na red, još je na listi želja.

posle ove meske se uvek osećam lepše i volim da dan započnem sa njom.



Pošto je leto i vrućina je, nije baš vreme za tešku šminku. Dovoljno je staviti korektor. Ja najviše volim Aurin i sto puta sam pisala o njemu. Nijansa vanila je moj izbor.



Takodje nanesem malo i ovo. Najaviše volim da radim strobing. Stavim malo hajlajtera na jagorice, nos i čelo. To je ova u gornjem redu prva levo.
Recenzija palete ovde
Paleta je malo izmučena zbog korišćenja.



E sada želim malo o nečem drugom. U pitanju je nakit. Ja obožavam mindjuše. U stanju sam da ih kupujem svakog dana. Nekada i kupim neke a uopšte ih ne nosim. Pravim veliku kolkciju mindjuša :D. Leti volim šarene i ogromne.
Takodje i narukvice baš volim da imam.

Što šarenije to bolje.
ono što mi dosta fali su ogrlice. Tu moram da se popravim.
Ovo sam izdvojila.









Ovu gumicu, najbolju stvar na svetu, ne skidam sa ruku. Kad god mi smeta kosa vezem je i nista me ne čupa. Super stoji kao narukvica a još bolje prija kosi. Morate da je imate. Ja ostale gumice više neću kupovati jer mi je ova najbolja moguća. Od pojedinih gumica me je glava bolela od ove nikada. Trenutno je najveći hit i sve devojke je obožavaju.

Cena: 90 din. u liliju


A sada ću vam preporučiti svoje omiljene knjige koje je dobro čitati leti.




Nastavak bestselera Vesne Dedić Sunce meni, sunce tebi. Jako zanimljiva i lepa knjiga. Neću vam previše pričati o radnji ove knjige već vam je toplo preporučujem.Tragedije se u životu dešavaju, a sreća se gradi.





Obožavam Žanu Poliakov, njene knjige i kolumne. Ovo mi je njena omiljena njiga. Još nisam kupila njenu najnoviju, moram uskoro. Morate da je čitate. Ona se razlikuje od drugih i piše na svoj način, meni divan. Ne dišem dok čitam. Gore sam vam izdvojila neke citate.
A evo još jedan moj obožavani.

"Ne volim ni zakone ni pravila i ne volim da me oblikuje društvo. To nisam onda ja. Nije mi nepoznato da budem sama protiv svih, da se jedina ne slažem, i da jedina mislim drugačije. A ovo vreme kada nas sve pritiska sa svih strana jeste vreme za junake, sada padaju maske i sad se vidi ko je kakav."



Poslednji andjeo je knjiga koju trenutno čitam. Vremena imam malo ali postižem. Preporučujem je svakako jer pisac rešeta pripovedačkim bravurama. Oduševila sam se. 


Danijela Stil Lepe stvari. Od tragedije do romantike.



Volim Sidni Šeldon i volim opasne priče. Ovo je ta stvar. Preporuka za vrele letnje noći.


Evo i fashion dela u ovom postu.
Ovo je jedan moj rad. Stavila sam tu sve što je u trendu ovog leta, što je lepo... To je neki moj stil. Možda se i vama dopadne. Dakle, moj predlog za letnji stil. U buduće ću uvek na kraju posta podeliti sa vama i jedan fashion post, ako mogu tako da ga nazovem :D. 








Evo vam i link mog profila na polzvore, pa se možete i tamo malo inspirisati. http://milicams.polyvore.com/





A ove pesmice su moj predlog za opuštanje. Nikad mi nije palo na pamet da slušam Bibera :D. Kad mi se ova pesma svidela mislila sam da peva Chirs Brown, tako sam i guglala i kada sam je našla iznenadila sam se.


Nadam se da vam je post bio zanimljiv koliko i meni kada sam ga pisala.
Javite se u komentarima.

Uživajte u letu.

M.

Нема коментара:

Постави коментар