недеља, 17. мај 2015.

the Balm Nude dude paleta senki


Sa ponosom vam predstavljam svoju novu i najlepsu paletu senki.
Rec je o the Balm Nude dude eyeshadow palette.

Nude paletu sam kupila u Istanbulu u trznom centru Forum.


 
The Balm kozmetika nije dostupna kod nas u Srbiji.
Privlači pažnju sa svojim vrlo zanimljivim pakovanjima. Kada sam stala ispred štanda the Balm kozmetike, nisam znala gde da gledam.
Bile su dve palete senke, Nude tude i Nude dude.
Nude tude su bile više šarenije, jače možda od ovih koje sam uzela. Nude dude me osvojila jer ima sve boje koje su mi potrebne, od najsvetlijih do najtamnijih.
To su nude najase, ima i one koje su mat ali i onih šimerastih. Taman toliko da se sredite za dan, ali i za noćni provod.

Pakovanje je primamljivo, preslatko, girly... Kada je potrošim, neću imati snage da je bacim. Mada ću najverovatnije nabaviti novo pakovanje.




Pozadi možete da vidite koje su to nijanse unutar palete.
Takođe vam pokazuje da paleta sadrži i četkicu za šminkanje. Samo sto nije ista takva, slična je.




Dakle, paleta se posebno izvlači i skroz je ista kao i kutijica iz koje je izvučena.








Kao sto vidite, svaki dečko tj. dude :D predstavlja dve nijanse i svaka njihova nijansa ima i osobinu kao sto su Fearless, Flawless, Funny...

Izvolite da malo bliže razgledate momke...  






Mozete da vidite i kako nijanse izgledaju na kozi, kao i da vidite koja je mat a koja je šimerasta.





Ovde dve nijanse sam zaboravila pa sam naknadno slikala, zato se slika razlikuje.

Ja najviše koristim firm, fine i fabulous tako što fine stavim na kraju, preko celog kapka firm i na uglu stavim fabulous. To je moja dobitna kombinacija. 

Što se tice četkice iz ove palete....


Ja je koristim ponekad da izvučem crnu liniju duž trepavica ili ispod oka. U te svrhe nije loša.

Mislim da ću je dugo koristiti i voleti.




Stay beautyful
M.

6 коментара: