четвртак, 16. април 2015.

Lily haul

Juče je bio jedan od onih dana kad udjem u drogeriju i izadjem za "pet godina".Uzimam, ostavljam, razmišljam, triput merim jednom sečem...
Ovog puta je moja žrtva bila Lily drogerija.
Nema mnogo stvari, ali zbog njih sam obilazila Lily tačno četiri sata.
Kupovina je bila uspešna jer sam kupila tačno ono što mi treba.To je, inače, retkost jer umem da dodjem kući sa ogromnom kesom punom gluposti koje mi neće biti potrebne.
Ovom triu se najviše radujem.
Zaista, ovo je sve što je potrebno za savršen ten.
Tu je Aura Correct me concealer i to mi je druga bočica po redu, ali ovog puta u nijansi 304 Fair.O ovom korektoru sam pisala ovde.
Inače, predomislila sam se i nisam htela da kupim ponovo Max factor face finity all day flawless ovde.
U poslednje vreme mi baš i nije prijao pa sam odlucila da predjem na neki drugi.
Pošto sam otkrila da je Aura Cover me dobar za moj tip kože, odma sam ga se dočepala.
Svidja mi se što je dosta gust a nije težak mom licu.
Nijansa je 101 Alabaster.
Tražila sam što svetliju jer sam nenormalno bleda i svi puderi su mi tamni.
101 je najsvetliji zatim ide 102 i 103 do su 104, 105 i 106 meni dosta tamne nijanse.
I uzela sam i Aura puder u kamenu 316 medium beige.Koji je odličan za mat završnicu.Njega sam zgrabila na brznu.Nisam ga ni probala.Samo sam onako odokativno videla da je to moja nijansa.Videćemo da li će mi stajati dobro.Možda sam trebala svetliju nijansu da uzmem.No nema veze koristicu ga konturisanje.
Kad sam kasnije videla da ima ogledalce iznenadila sam se :D



Sada mi još fali Aura Prime me za bazu.



Vratila sam se maybelline maskarama posle svih neuspelih pokušaja.Essence je stvarno efektna ali mi se toliko trošila i još su me oči svrbele zbog nje.Morala sam da odustanem od nje.Ali najiskrenije, ona mi je pružala pravi wow efekat.
Ovo je colossal volum express mascara 100 % black.
Nju prvi put koristim, do sada su mi bile dobre plava, ljubicasta i zuta sa roze slovima.Sada je ova na redu pa ćemo videti.


Milion puta sam rekla kako ne volim da lakiram nokte i da zbog toga stalno idem da mi rade sa gelom, ali kad sam videla ove Sixteen lakčiće onako u svim prolećnim bojama, šarene, vesele...nisam mogla da odolim.Dok odmaram od gela koristiću ove dve nijanse.
Nisam mogla da se odlučim koju ću prvo da isprobam pa sam plavu namzala na levoj a roze na desnoj ruci :D.Roze boja mi se posebno svidja, prelepa nijansa koju ja nazivam milksejk roza.


Piše da dugo traju i da se brzo suše.Iskreno nisu mi se osušili baš brzo, a koliko traju to ću tek videti.


Ovo je, kako piše tretman za očvršćavanje noktiju.
Dakle, essence studio nails ultra strong nail hardner.
Pošto nisam našla onaj što daje efekat gela uzela sam ovaj.
Dobro mi je i došao jer su mi nokti kao listići zbog mnogobrojnih nadogradnji.


Promenila sam micelarnu vodu.Sada sam uzela ovu, koja odgovara osetljivoj koži sklonoj nepravilnostima.Plašila sam se da me ona roze nešto ne iritira i sada je sa ovom sasvim uredu.
Hvala bogu da postoji, odlično uklanja šminku.Super je i što ne peku oči od nje.Zato je i takva kakva je.


U poslednje vreme se ni sa čim nisam umivala.kad sam to shvatila udarila sam se u glavu.Koža mi je katastrofa i u potpunom je haosu jer se u isto vreme i masti, suši i peruta.Nisam smela da je diram.
E onda sam juče srela ovo čudo, Nive visage gel za čišćenje lica za masnu kožu.
Ono što me nateralo da ga stavim u korpu je, citiram:
"Detaljno otklanja nečistoće vodeći računa o lipidima koji sprečavaju isušivanje kože."

Kad sam to pročitala odmah sam ga ščepala. Dakle, on je moja lozinka za spas.
Osim toga, svidja mi se i kako izgleda i lepo mi miriše.



To je bila uspešna kupovina u liliju
Do sledeceg piskaranja
kises
M.

3 коментара:

  1. Super je Nivea cudo za umivanje...ja vec godinu dana njega koristim uvece...mislim da ce ti odgovarati.☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E odlicno onda, super sto sam ga pronasla.
      Hvala Iko na komentarima, mnogo mi znaci <3

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши