четвртак, 4. јун 2015.

Majski favoriti

U ovom postu cu vam predstaviti nekoliko favorita tj. proizvoda koje sam volela i cesto koristila u maju. Imam i dva prozivoda koja sam probala u maju, ali mi se nisu dopali te nisu na listi favorita.

Nema ih bas mnogo, ali je dovoljno. U maju sam uzivala u Niveinim proizvodima za telo, usta, panten samponima, paletama cije su recenzije vec predstavljene...Takodje sam uzivala u mojim ruzama. Obozavam crvene ruze. I one su favoriti :D.


 To su bile moje ruzice, da li vam se svidjaju? 
 Sada da predjemo na proizvode.


Nyx contour and highlight pro palette

Ovo je favorit broj 1. Najveci lajk za ovu paletu. Recenziju sam pisala, i ona je ovde
Sta reci. Najbolja je. Obozavam da je koristim kada zelim da izgledam lepo. 
Ako je jos ne posedujete, sta cekate? Vredi je imati.


Nude eyeshadow palette - Nude Dude by the Balm

Slatkis od palete za senke. Obozavam je.Najlepse pakovanje, neodoljivo, odlicne senke...Predobra. Recenziju za nju sam vam kuckala takodje, ako niste videle kliknite ovde


Nivea lip butters

 Od maline i od vanile i makadamije su bili u mom neseseru tokom maja.
Ne znam sta bolje neguje usne od njih. Ujutru ustanem sa ispucalim usnama, namazem se njime (bilo malina, vanila ili onaj obicni plavi) i usne su odmah mekane i negovane. Pre dobro mirisu. Ovaj od maline ostavlja blagu roze nijansu koja me odusevljava. 


Izvinite zbog ovog udubljenja u malini :D. To je od koriscenja, nije strasno.


Neutrogena - visibly clear, pore and shine peeling jel

Za ovu divnu stvar vam spremam recenziju kako biste je bolje upoznale. Ja obozavam ovu stvar previse. Da ne preterujem sad. Pisacu sve o njoj, uskoro cete znati zasto je tako savrsena. Kupila sam je u Istanbulu i nisam sigurna da li je u Srbiji ima. Kod mene u Nisu i Leskovcu ima samo roze i narandzasta.
Inace, preporucila mi je jedna blogokoleginica i hvala joj do neba.


Pantene pro v - hair fall defense sampon i balzam

U poslednje vreme sam odlucila da dignem ruke od sampona i ostalih stvarcica za kosu jer me nerviraju. Sve moguce me nervira od stavljanja maske, ulja, spreja do sampona. Onda je mama kupila ovaj sampon. Posle prvog pranja ja sam se odusevila koliko mi je kosa izgledala lepo, mekano, sjajno. Nekako je posebno meka bila, kao nikad do sada. Sa sasvim malom kolicinom sampona ili balzama kosa moze da bude cista. Nije to najbitnija stvar naravno jer je sampon namenjen kosi koja opada. Meni je dovoljno samo malo da povucem krajeve i da sakupim po cetiri vlakna. To me uzasno nervira. Jos ne osecam posebne promene sto se tice toga, ali tek je proslo mesec dana. On je moj apsolutni favorit sto se tice izgleda moje kose.



 Nivea body milk
levo - firming q10 energy
desno - smooth sensation

Mazala sam se cas jednim cas drugim i mnogo ih volim Volim kako moja koza izgleda i mirise posle njih.
 Posebene pohvale idu ovim sa koenzimom q10. Ovaj proizvod podize energiju celija u kozi i tako poboljsa njenu cvrstinu. Koza sa njim mi sija kao tepsija :D. Odmah nakon nanosenja se oseca dejstvo. Ja odmah primetim da mi je koza nekako popunjenija i cvrsca, lepse izgleda i zategnuta je. Ono sto je jos bitnije je da sadrzi L-karnitin koji sagoreva masti u kozi. Zar ne zvuci sjajno? Ja vec moram da trcim po jos jedno pakovanje. 
Drugi je Smooth sensation, kremasto melko za telo koje cak i grubu kozu cini meksom. Ima posebnu neznu formulaciju i zaista je odlican ako zelite savrsenu negu a imate grubu i suvu kozu. Meni su noge mnogo suve i obozavam da ga mazem posle kupanja. Brzo upija, super neguje, lepo mirise.
Thumbs up!

 To su bili moju majski favoriti koje cu nastaviti da koristim, nadam se jos dugo.
Sada bih vam pokazala dva proizvoda koji ovog meseca nisu dobro odradili posao kod mene, ali nista strasno....


Balea sampon za suvo pranje kose

Pre njega sam volela da koristim lilijev sampon za suvo pranje. Iskreno, mislila sam da lilijev nije toliko kvalitetan i resila sam ga promenim. Kupila sam balein, kristila tri puta i ne dopada mi se. Prvo, mislim da ne moze da se obuzda sprej i da jednom nanese previse sampona. Drugo, uopste ne postignem zeljeni efekat.
Pa kad uporedim balein i lilijev, lilijev mi je bio bolji ali planiram da probam batistov. Oni i inace sluze da zamaskiraju i poprave nase masne kose izmedju dva pranja ali ovaj vam u tome bas nece pomoci. Ne znam, meni nije. Probacu batistov pa cu videti.





Avon care - intensive relief hand treatment - Krema sa jojobinim uljem

Kazu da je spas za suvu kozu. Sta? Onda moje ruke nisu suve negoo....verovatno se pretvaraju u prah :D. Meni je mnogo neprijatno kad je nanesem. Osecam da mi je tesko kada je imam na rukama. Teska je  i lepljiva. Mojoj mami odgovara, ali ona nema suvu kozu na rukama.


To je sve za ovaj put.
Da li vam se svidja?
Da li delite misljenje sa mnom ili imate drugacija iskustva?
Javite mi obavezno dole u komentarima!
Stay beautiful!
M.













3 коментара:

  1. Svidjaju mi se tvoji favoriti, i sama volim niveine mazalice za telo. I ja sam se zeznula uzevsi balein sampon za suvo pranje, imamo ista iskustva s njim. Meni su i lilijev i batistev mnogo bolji.

    ОдговориИзбриши
  2. Svidjaju mi se tvoji favoriti, i sama volim niveine mazalice za telo. I ja sam se zeznula uzevsi balein sampon za suvo pranje, imamo ista iskustva s njim. Meni su i lilijev i batistev mnogo bolji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se. Znala sam da nesto ne valja kod tog baleinog sampona, steta.
      Hvala puno na komentaru. <3

      Избриши