уторак, 3. март 2015.

Iz februara u mart

slika preuzeta sa we <3 it-a
Poceo je mart sto znaci da cemo se,valjda,otarasiti zime.Ja sam veliki hejter zime i mnogo se radujem martu :)
Za pocetak mog omiljenog meseca izdvojila sam neke stvarcice koje sam volela u februaru i koje cu voleti i u martu.
Volim sve sareno sto donosi ovaj mesec,cvece,sunce,optizam...tako ce i izgledati i moj blog ovog meseca.
Moze se reci da su ovo februarski favoriti ali ima tu i potpuno novih stvari.

Imam samo jedan proizvod koji mi se nije dopao i koji nece zaziveti u martu nazalost.
Pa da pocnemo...

Prva stvar i jedno prave otkrice je prirodna mirisna sveca Dr.Pasha "Summer moments".


Divna je ova metalna kutijica zar ne?Miris je jos bolji.Letnji momenat je u pitanju ali meni sve mirise na prolece :).Gotovo ne morate da je palite ona mirise jako i bez toga.Ona sadrzi sojin vosak,sojino ulje,etericno ulje vanile i lavande.Meni omiljeno.Ono sto je mene iznenadilo je to sto otopljena masa moze da se koristi kao toplo ulje za negu koze i masazu.Ja to do sada nisam probala tako da cu tek probati.Ako neka od vas ima iskustva sa mazanjem njome,neka podeli iskustvo sa mnom.
Zar nije zanimljivo?Prvo uzivas u mirisu svece a zatim se izmasiras istom :D.
Ovo je bosansi brend i kod nas se kupuje u dm-u za nekih 300 dinara.




Stvar broj dva je Labello Lip butter original .
Ja bas i ne volim balzame za usta ako nisu u stiku ali evo izuzetka.Ovom pakovanju ne mogu odoleti a tek onim sa malinom,kokosom itd.Samo njih nisam uspela naci,nije ih bilo ni u jednoj drogeriji.
A ovo ajde sto je prelepo nego sto je i efikasno.Jedva se spasih ispucalih usta.Ovo mi je sto posto pomoglo.Lepo mirise,lepo neguje,lepo izgleda.Sta ce vise.

Stvar broj tri su essence lipliner-i tj.olovke za usta.
Pocela sam da obozavam essence proizvode u poslednje vreme.Em su povoljni em rade svoj posao.Dvoumila sam se da li da kupim Aurine olovke za usta ili ove.Ove su presudile jer mi nekako lepse izgledaju.Sigurno cu probati i aurine ali essence su mi favorit.
Nijansa 12 wish me a rose
Nijansa 05 Soft berry
Nijansa 11 in the nude



Ovu sam ves potrosila a inace omiljena mi je jer je nude i usne mnogo lepo izgledaju sa njom.
Prva levo je 05 zatim 12 pa 11.
Malo svetlije izgledaju kad se nanesu na usta.
12 je boja mojih usana,kad je nanesem izgleda potpuno prirodno i lepo dok je 11 puderasta boja i onako svetlija malo.05 je neka vrsta modre boje i pruzaju utisak dramaticnosti,kako je moderno danas.

Sledeca stvar je takodje essence proizvod Essence eyeliner pen tj.ajlajner.
Meni vise odgovara ajlajner kao olovka jer ga lakse nanesem inace kad je kao cetkica smotana sam sto posto i nema nista od precizne linije.
Meni je odlican.Lako se upravlja njime tako sto tacno iscrtava,lako vucete liniju,dobra je boja,brzo je susi..Ako ste smotane kao ja ili ne mozete da nabavite one ajlajnere u kutijici koje se nanosi prakticnom cetkicom,ovo je olaksica.


Stvar koja definitivno ide iz februara u mart je Aura Correct me concealer.
Zasto?Zato sto odlicno prekrije bubuljice!Ja prvo njega nanesem na napasti a zatim stavim puder i napasti se ne vide.Stavim ga i ispod ociju takodje.Odlican je.Big lajk za njega :D 
Volela bih samo da ga je kolicinski vise jer se za cas potrosi.
Kao sto vidite ovo je nijansa 307 vanila.

Kako sam pocela kod mene sve mora biti od vanile :).

Idemo dalje.
Velnea tuferi za uklanjanje sminke sa ociju.

Sjajna stvar kad dodjete kasno iz provoda i jedva cekate da odete na spavanje.Na brzaka skinete sminku sa ociju ovim tuferima i umijete se.Uvek mi je najteze skinuti sminku sa ociju i uvek me mrzi da radim sve moguce tretmane za skidanje sminke kad dodjem kasno.Zbog toga evo brzog resenja.
Tuferi su naravno natopljeni svezom emulzijom,ne sadrze alkohol i lepo mirisu :).
U pakovanju je 60 tufera.

I ostala nam je jos jedna stvar koja ce se preseliti iz februara u mart a to je Nivea 2IN! express sampon 
 Shvatila sam da mojoj kosi odgovaraju samo Nivea samponi.Onaj obicni i ovaj su pravljeni za moju kosu.Koje sve sampone nisam koristila,sa kakvim sve mogucnostima ali samo Nivea cini ono sto zelim.Cak i ne mora da stavljam dodatno masku i ulje,sto radim inace.Moja kosa posle pranja njime izgleda zdravo,mekano,lakse se ceslja,sija i sto je najbolje ne masti se brzo.Uglavnom kad se oznojim kosa ne moze da izdrzi i masti se odmah i nema veze sto sam je oprala taj dan (drugim samponima).
Oprala sam kosu ovim samponom i bila u provodu,igrala,znojila se ali sam primetila da je kosa i dalje sveza,cista jednistavno lepa.Tako da smo ja i ovaj samponcic u ljubavi.
Kao sto kazu..."Ekspresni sjaj.Osecaj nege".

 A sada stvar koja iz februara nece preci u mart.Garnier deodorant neo

Evo ne znam.Mozda sam razocarana jer sam ocekivala previse.Ja se kunem u Nivein black and white i to ti je.Ovo jeste stvar mnogo dobra kad putujes,kad si napolju.Stavis ga u torbu i gotovo.Lepo i mirise.Eto...samo me ne zastiti dovoljno koliko bih ja zelela.Stvar ukusa.
Dobar je ovaj aplikator ali ja vise volim sprej.

Da li vam se dopada?
Sta mislite o svemu?
Imate iskustva sa necim?
Podelite to sa mnom.
Flawless pozdrav!
M.

6 коментара:

  1. Neo ima aluminijum a on je kancerogen tako sam cula.Bolje batali to.

    ОдговориИзбриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. većina dezodoransa ima aluminij,odmah drugi po sastavu, provjeri nivein black &white. mi ovde imamo biobazu i yves rocher koji nemaju alumije, arabene, alkohol i silikone

    ОдговориИзбриши