субота, 2. мај 2015.

Hello May! Noviteti u flavles džungli


Hello May, hello new stuffs!
Maj je poceo kisovito. Mrzim to ali bice vajda sunca, tek je pocetak meseca.
Kod mene  je mesec poceo sa novim, slatkim stvarcicama koje su bile na listi zelja u aprilu.

Prva stvar koja je bila na listi zelja je jedna ili dve ( koliko uspem da nabavim) od oni baleinih slatki kremica u limnkama.
Prolazili su meseci a njihovo mesto na polici je uvek bilo prazno kad bih ja dosla. Sve do prosle nedelje kad sam naletela na ovu novu od maline.



 Kada je namazem ruke mi mirisu kao da sam pravila kolace, tortu, bilo kakve slatkise. Oseca se malina ali kao neka malina u torti. Kremica je pravi slatkis.
Inace, vrlo je hidratantna, nije gusta i teska.
Mnogo mi se svidja. Ove kremice su mi i dalje na listi jer zelim sve vrste da imam, pogotovu onu sa mirisom visanja jer njih obozavam.
    PS. Ove ruze nazalost nisu prave vec su dodate putem editora.



Druga stvar, koju sam zelela, je drvena cetka za kosu.
Cula sam da je ona mnogo bolja za cesljanje kose, za kosu za kozu glave.



Narucila sam je iz Avon kataloga. 
Osecam razliku. Mnogo manje kida kosu nego obicna. Jednostavno mi je bolja i prirodija. U drogerijiama cu verovatno uzeti one vece drvene cetke, ali i ovu obozavam. Ona je laksa za nosenje pa mogu da je nosim uvek sa sobom.



Sada imamo jos neke stvari iz Avon-a. To su:

1. Little red dress parfem

2.Little red dress body sprej
3.Avon extra lasting karmin u nijansi Cappuccino
4.Avon extra lasting karmin u nijansi Sunkissed ginger




Prava crvena senzacija.
Duze vreme vec planiram da narucim Little red dress parfem. Kad sam ga pomirisala kod jedne drugarica rekla sam to je to ovaj parfem je skroz ja. Volim takve mirise, kako bih vam sada opisala, ako ga vec ne znate hm...Mirise na ruzu i jasmin. Evo ovde mozete procitati nesto vise klik ovde 


E sada ove karmincice da vam ppredstavim
Prvi je Avon extra lasting cappuccino.


Trudila sam se da sto bolje slikam i sto vernije da prikazem.
Kad slikam svoje usne inace ispadne uzasno tako i ovako nije lose.

Nije kao ostali karmini. Dok ga mazem lagan je kao balzam za usta a ona vremenom postaje gust na ustima i zadrzava se dugo. Nije jak vec dosta nezno izgleda.

Drugi je Avon extra lasting sunkissed ginger .

 Ovo je bas neka koralna nijansa. Nezna je kao i kapucino.
Dodala bih jos i da dosta lepo mirisu. 
Njega sam malo namazala na ruci da biste mogle da procenite.


Imam jos jedan karmincic za ovaj mesec. U pitanju je Don Juan 122.


On izgleda kao da je neka nijansa pudera, ali kad ga nanesem skroz je roze. Skoro kao na ovoj slici na kojoj moj karmin pozira :D .
Ja obozavam miris ovog karmina, previse. Dodje mi da ga pojedem :D . Takodje mi je njegovo pakovanje skroz elegantno i mnogo mi se svidja.

Sada imamo jedan lak za nokte.



Ovo je Maybelline Colorama u sjajnoj narandzastoj nijansi.
Posto ja imam nokte na rukama sa gelom, na nogama mazem ovak lakic. Mnogo je slatka nijansa, podize raspolozenje i super ide uz neke prolecne sandalice.

Sada dolazi na red Jastuce za nanosenje sminke ebelin dm.

  E ovako. Ja sam prvo kupila Aurin sundjercic
Evo ga....


Ja sam se razocarala. On je mnogo tvrdji od ebelinovog. niti upija vodu, niti se poveca, niti dobro stavlja puder. Prosto nisam mogla lepo da se nasminkam. Bukvalno se udaram njime i nista ne postizem.Nisam ni mogla ispod ociju lepo da namazem jer kao sto vidite vrh mu nije bas uzak.
Pomislila sam da ja nesto pogresno radim ili mi se jednostavno ne svidja kako bjuti blenderi rade.
Naravno, znala sam da postoji onaj pravi. Dok sam gledala jednu od mojih omiljenih blogerki kako se njime sminka primetila sam da je njen, pravi bjuti blender, dosta meksi, sundjerast, veci, da joj bas lepo nanese puder i napravi mnogo bolju teksturu sa puderom.

Onda sam naletela na ebelinovo jastuce koji je istog oblika kao original. Rekoh ajde da pokusamo pa sta bude.


Iiiii bingo!!
To je to. Ebelinov je dosta veci kad upije vodu, lepse je upija, mnogo je meksi pa mnogo bolje nanosi puder i lakse se pere. Njime mnogo bolje blendiram ispod ociju, po celim licem...
Odlican je.



         Uglavnom koristim cetke za sminkanje, ali posto je Aurin puder, koji sada koristim, dosta tezak, lakse ga je nanaeti ovim sundjercicem.

Jos jedna stvar koju sam narucila iz Avona.


Avon skin so soft krema za uklanjanje nezeljenih dlacica sa lica.
Ja stalnog koristim trakice sa voskom i sve je u najboljem redu, alis am ovog puta resila da isprobam ovaj bezbolniji nacin.

Namaze se kremica na nausnice, saceka se najbolje 2 i po minuta, najduze 8 i zatim se mokrom maramicom obrise tapkanjem.
Sadrzi ulje belog limnanta pa cini kozu hidratantnom.


Post za pocetak maja je zavrsen.
Da li vam se dopao?
Zelite nesto podelite sa mnom, recite mi u komentaru?
Da li se slazete sa mnom ili ne?
Koje od njih i vi koristite?
Volela bih da delimo misljenja vise!
Puno, puno pozdrava i poljubaca!
M.

8 коментара:

  1. Jako mi se dopadaju tvoji noviteti, obožavam DJ karmine kao i Avon extra lasting jedan taj mi je čak i omiljeni ikad, ebelin sunđer nemam sreće nikako da nađem nigde. Ovakva slična drvena četka mi je bila naj dok nisam otkrila No tangle :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru Tijana :). Drago mi je da ti se dopadaju. Nadam se da ces ga naci jer je odlican. Znam za No tengle i znam da je savrsena a sve je nekako zaboravim da je kupim. :)

      Избриши
  2. I ja sam odmah otrcala u Dm da kupim kremicu, posto prethodne dve nisam nasla :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bar smo imale sreca za jednu. Volela bih da znam da li cu ikada pronaci one dve, da li ce se vratiti na police :D San mi je da ih ima vise.

      Избриши
  3. Анониман5. мај 2015. 01:41

    Svidja mi se sto si popravila pravopis i gramatiku, trudi se u tom smeru i dalje i sve pohvale :)

    ОдговориИзбриши