среда, 3. фебруар 2016.

Alverde ulje od divlje ruže


I ja želim da iskuckam po nešto o ovom sjajnom ulju za lice. Ima dosta recenzija o njemu, dosta je hvaljeno, a zašto ne bi zasijalo i na mom blogu? Od viška glava ne boli. Ovo je vrlo kvalitetna stvar i vredi pisati o tome naravno.
Tačnije, ulje o kojem pričamo je Alverde ulje od divlje ruže.




Alverde kozmetika je prirodna kozmetika po povoljnoj ceni. Njihovu široku paletu prirodnih proizvoda možete pronaći u dm drogerijama.






Pre nego što počnem da pišem o samom ulju, moram pohvaliti pakovanje.
Proizvod se nalazi u savršenoj staklenoj bočici sa pipetom. 
Staklo je zamagljeno, te se stiče utisak da je pakovanje od plastike.
Izgleda tako nežno i prirodno da ćete uživati dok ga koristite. 
Zaslužno je 2013. godine osvojilo nagradu za najbolje pakovanje proizvoda.
Bočica sadrži 15ml ulja






A sada sastav proizvoda...
Sadrži: Ulje jojobe, ulje breskve, ulje badema, ulje od divlje ruže i ekstrakt ulja jabuke.


Koga zamima nešto više...

Sastojci: Simmondsia Chinensis Seed oil; Prununs Amygdalus Dulcis Oil; Prunus Persica, Kernel Oil; Rosa Canina  fruit oil; Caprylic Capric Triglyceride; Pyrus Malus Seed Extract; Limonene; Citronellol; Linalool; Geraniol; Benzyl Benzoate; Coumarin; Parfum.




Količina od 15ml je sasvim dovoljna. Meni je trajalo nešto više od pet meseci. 

Lepo miriše na ružu, meni prija, mada je o mirisu diskutabilno govoriti jer je kvalitet presudan. Miris se ne zadržava dugo nakon nanošenja.

Kako ga ja koristim

Svake večeri nakon umivanja i nanošenja aktivnog kiseonika, na vlažno lice stavim tri kapljice ovog ulja. Lepo izmasiram lice i sačekam da upije. Upije dosta brže kada ga nanosite na vlažno lice. Takođe, namažem malo i usne.
Plus savet: Što duže masirajte lice kako bi poboljšale cirkulaciju. To je mnogo lakše uz ovo ulje.

Zašto je dobro ulje od divlje ruže

Krenimo od toga da ja imam mešovitu kožu i da mnoge zbunjuje zašto mi sa takvim tipom koristimo ulje. Varate se ako mislite da ulje nije za mešovitu i masnu kožu. Kao prvo, ovo ulje sadrži ulje jojobe koje odgovara svim tipovima, hidrira kožu, a što je najbitnije smanjuje lučenje sebuma i ima protivupalno dejstvo. Samo ulje podmladjuje kožu, hrani je, čini elastičnom, lepšom... Neće vam praviti neke ozbiljne probleme na licu sa porama i bubuljicama. 
Nije mnogo gusto, tačnije baš je tečno. Uopšte ne ostavlja masni sjaj nakon nanošenja, kao što rekoh brzo upija.
Naravno, suvoj koži će savršeno odgovarati. Sprečiće i perutanje i dehidraciju kože.

Kako kažu, mit " Nikako masno na masno" je prevaziđen.
Klin se klinom izbija. Uz pomoć ovog ulja doveščete u balans lučenje sebuma.



Po meni je Alverdino ulje savršeno za negu lica. Ja sam zadovoljna. Primetila sam da mi se lice dosta manje masti. Dovelo je u red moje lice. Dakle, odlično je za suvu kožu a neće ni škoditi masnoj.

Do kuckanja...
M.





6 коментара:

  1. Odlican je i za mesovitu kozu. Posto ga ja koristim vec duze vreme, miris mi se ne svidja uopste ali navikla sam se vremenom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tako sam i rekla jer je meni koža lica mešovita. :) Miris je relativna stvar nekom se dopada nekome ne, ali bitno je dejstvo proizvoda. Hvala na komentaru :)

      Избриши
  2. I sama sam kupila ovo ulje podstaknuta brojnim recenzijama. :) Koristila sam ga do nedavno svakodnevno, ali sam ipak odlučila da ga nadalje nanosim svakog drugog, ili trećeg dana. I moja koža je mešovita, pa sam pomislila kako nema potrebe da ga stavljam baš svakog dana.
    Inače, ulje je zaista jako dobro, primetila sam da mi je ublažilo bore ,,smejalice'' oko očiju, znači da je vratilo vlažnost koži. Nije mi napravilo problem sa bubuljicama, kao što si i sama rekla uopšte nije masno.
    Po meni, sjajno ulje sa jako lepim sastojcima. I divnom ambalažom. :)
    Mislim da je trenutno na popustu u dm-u. ^.^
    Tina

    ОдговориИзбриши
  3. Kupila sam ga posle tvoje recenzije, da znas- i evo me sa komentarom :D probala ga i ja na masnoj kozi, bas mi se dopada, ali bas! :) Ne bih bas svaki dan da ga stavljam ali definitivno je ulje koje vrijedi. :)

    ОдговориИзбриши