четвртак, 15. јануар 2015.

MaX Factor fundation.Love it or Leave it

  
Ovog puta vam predstavljam jedan puder koji obozavam,jedan u koga sam razocarana i jedan koji nije ni los ni dobar.Da krenemo od najboljeg ;)
  Trudim se da sto bolje ispadne slika i da bude u boji kao sto je i inace.Ova prva slika je u fliteru a ova ovde iznad je vernije prikazana.
Ovo je Max Factor Face Finity all day flawless 3 in 1.
Puder za svaki dan koji sadrzi prajmer,konsejler i puder u jednom.Najpogodniji je za kozu masnijeg tipa jer ne sadrzi ulja.Spf 20 sand 60 ima i jos svetlije nijanse.Ja imam jako beo ten i ova nijansa mi savrseno odgovara.
Ja sa njim postizem vrlo ujednacen ten,mat i prirodan izgled.Kad sam njega stavila prosto sam preporodjena jer dosad sam imala velikih problema sa puderima i odabira nijansi jer imam bubuljice i masnu kozu na obrazima.
Mnogo mi se dopao i nadalje cu njega koristiti.

Ovaj puder kosta 1 197 din.na akciji u Liliju.
Love it!
Evo ovako izgleda.Ja sam ga dobro razmazala i kao sto vidite dosta se stopio sa mojim tenom.
 E ovaj puder nije bas slavno prosao kod mene.Radnica u Liliju mi ga je proporucila i kad ga je probala na meni nije lose izgledao.Posle dva-tri koristenja ja sam se potupuno razocarala.Nervirale su me fleke koje mi pravi.Ten je katastrova jer uopste nije ujednaceno.Rekla mi je da ovo vrlo svetla nijansa a i pise 106 natural beige.Mnogo sam se razocarala i lice mi je bilo uzasno.
To je maX factor Lasting Performance.
Jedino sto mi se bas dopalo kod njega sto ne ostavlja fleke na garderobi...Zanci kad ga nanesete mozete slobodno prisloniti nesto licu nece se ocrtati ili ostaviti tragove.Ne sija,dosta je matiran.Nije namenjen svakodnevnoj upotrebi vec samo za specijalne prilike sto znaci da je dosta jak.A meni su ga preporucila za svaki dan.U tome se ne slazem.Dakle,mnogo je tamna ova "svetla nijansa",sara ten,ostavlja fleke koje je tesko ispraviti.Meni se nije dopao,ne znam mozda bi nekome odgovarao,sve je moguce jer svi smo razliciti.
Za mene je ovaj puder jedno veliko Leave it.
Ne znam tacnu cenu ovog pudera mada mislim da je skuplji od gore navedenog.
Vidite kako izgleda na mojoj ruci,ista je situacija i na licu.Razlika je vise nego ocigledna i ruzna.
Devojkama/zenama sa tamnijim tenom,naravno,bi odgovarao.
 Ovo je Max Factor Creme Puff pressed powder.Kompaktni puder u nijansi 05 koja je najsvetlija nijansa ovog pudera.Ne preporucujem devojkama svetlijeg tena.Kao sto sam vec rekla,nije ni los ni dobar.Potpuno sam ravnodusna s njim.Stavljala sam ga posle gore pomenutog lasting pudera.On super fixira sve,napravi vrlo finu teksturu ali pojaca moje fleke od onog tecnog i tu nastane opsta zbrka.Ja se nikako nisam snasla.Mnogo lepo mirise i to je to.Takodje ne ostavlja tragove.

Od ovih pudera nikakve iritacije i negativne posledice nisam imala.Moja je koza jako osetljiva i sve je bilo uredu s njima.Samo eto zbog boje i te neujednacenosti ova zadnja dva nisam mogla da nastavim sa koriscenjem.
Inace Max factor je profesionalna i zaista kvalitetna sminka.


To je to od mene sto se tice ovih pudera.Volela bih da cujem drugacija misljenja kod ovih koji kod mene nisu bas slavno prosli.
Kiss M.

Нема коментара:

Постави коментар