петак, 2. јануар 2015.

Maske za lice


E ovako.Ja imam veoma masnu kozu sklnu bubuljicama a takodje imam i prosirene pore. Mucim se sa viskom sebuma kad god nanosim puder. Kreme nisu pomagale, ali zato ova zuta stvarcica desno je dar sa neba.

To je FACIAL CLAY MASK MINT and LEMON od Freeman-a.Dakle maska od mente,limuna i gline.Mirise jako lepo,sveze,vise na limun ali oseca se i menta.Svetlo zelene je boje.Skuplja mast sa koze i suzava pore.Daje kozi taj neki mat efekat kada je skinete.
Ja je nanosim dva puta nedeljno i drzim je na licu koliko god mogu mada na pakovanju pise da se moze isprati nakon sto se bude osusila.
Moja najiskrenija preporuka devojkama koje imaju problem sa porama i viskom sebuma.Mozete je kupiti u Dm drogerijama,kosta negde oko 500 dinara.Ja se izvinjavam jer nikad ne znam tacnu cenu jer ni sama ne gledam.Ali obecavam da cu poceti.:DKod ove maske me prvo odusevilo pakovanje koje mi je preslatko,ma super izgleda a zatim me odusevio i sam proizvod i njegova funkcija.Prvo te privuce spoljasnjost a zadrzava te unutrasnjost. Hvala mu. Znaci ovoj maski najveci lajk i sto pre je kupite.

Imamo i ovu malu pored levo Biomaska od Shenemil-a.
To je maska koja kod mene nije dobro odradila posao.Koristila sam je mesec dana i onda je napravila haos na mom licu.Izazvala je upalu i izibile su me milion bubuljica.Znam da je to mozda i dobro,da ona samo cisti kozu ali ja to ne mogu podneti.Takodje je na bazi lekovite gline.PIse da je za sve tipove koze.Obogacena je etericnim uljima i vitaminima e,pp i c.Zaista prijatno i lepo mirise.Kupila sam je u prodavnici zdrave hrane.Nije mnogo kostala.
Eto ja sam prestala da je koristim ali je mnogi hvale.Ne znam mozda joj nisam pruzila sansu.
Da li vi imate iskustvo s ovim maskama i kako vam se cine?
Do sledeceg puta.
Pozdrav M.



Нема коментара:

Постави коментар