недеља, 27. децембар 2015.

Still šampon Doublle Bubble


Još malo i stiže nova godinaaaa. Ono što je još bitnije 30. decembra je moj prvi blogorodjendan. Još smišljam kako da ga obeležim. Smisliću već nešto zanimljivo i neki posebni post. To je za tri dana, do tada želim da predstavim svoj omiljeniiiiiiiiii šampon. Već sam ga stavljala u favorite, ali ovog puta pišem nešto detaljnije. Pokosio je sve moje predhodne favorite.
Evo zašto...


Ja sam fascinirana prvenstveno penom koju stvara ovaj šampon. To mi je najbitnije jer imam dugu kosu i zna da bude dosta komplikovano to šamponiranje ako šampon dovoljno ne peni.
Drugo što je po ceni oko 250 dinara a izuzetno je kvalitetan.
Treće miris je intenzivatn i prirodan, ali posle sušenja kose ne traje dugo.
Teksutra mu je biserno bela i ne previše gusta.

Proizvođač kaže: Hidrirajuće kokosovo ulje u šamponu, vraća vlažnost i elastičnost kosi. Dok običan šampon može dodatno da isuši kosu, ovaj šampon stvara film na njenoj površini. Taj film sprečava dalje isušivanje i vraća kosi prirodan, intenzivni sjaj.
Običan šampon prilikom uklanjanja nečistoće sa kose može da ošteti omotač vlasi (kutikulu) i vremenom površina kose postaje hrapava i gubi sjaj. Ovaj šampon ima pH faktor podešen da ne oštećuje kutikulu nego doprinosi da ona ostane kompaktna i glatka. Za to se kosa manje mrsi i lako češlja, postaje elastična i blistavo sjajna.

Ono što me raduje je kokosovo ulje koje bogato esencijalnim masnim kiselinama. Ono hidrira, oporavlja oštećenu kosu, protiv peruti je takodje, i još mnogo toga.

Moja kosa je lepša, sjajnija i jača. Uživam dok koristim ovaj šampon i koristiću ga još dugo.
Sve preporuke za ovaj povoljni i kvalitetni šampon.

Do kuckanja...
M.


2 коментара: