уторак, 10. мај 2016.

Don Juan mat ruž


Konačno da i ja kupim neku boju karmina, koja nije neutralna ili tamna. Sada se u mojoj kolekciji nalazi i ciklama nijansa, vesela roze boja ili kako već. Radi se o mat ružu za usne Don Juan 307.






Što se tiče kvaliteta ovog ruža mogu da kažem da s obzirom na to da je cena vrlo povoljna, kvalitet je i više nego odgovarajući. Ima mat finiš, nije težak na usnama, ne skida se lako, dugotrajan je i ima lep miris.

Evo kako meni stoji...


Ono što ja volim da radim, kad je ova boja u pitanju i kada je lep i sunčan dan, je da stavim preko njega sjaj za usne. Evo kako to izgleda...


Sviđa mi se Don Juan i moraću, što pre, da svoju kolekciju njegovim nijansama obogatim.

Da li i Vi koristite Don Juan kraminčiće?

Do kuckanja...
M.

4 коментара:

  1. Анониман11. мај 2016. 22:43

    Da,br.126 ali iz klasicne kolekcije. Jeftin,malo suv,prelepaboja...

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo ti stoji... Ja jos uvek nisam probala njihove karmine, drugarica mi stalno hvali te mat... Moracu da pogledam sta imaju. :-)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Superr ti stoji ova boja.Uskoru cu sebi jedan priuštit.LP
    Posjeti i moj blog nova sam.

    ОдговориИзбриши