уторак, 22. март 2016.

Balea ulje za negu usana


Došlo je proleće, biće sve toplije, ali to ne znači da ćemo prestati sa negovanjem usana. Meni se usne često suše i vrlo lako pucaju te ne mogu da živim bez balzama za usne. Stalno kupujem neke nove balzame i zezalice za usne. To mi je obavezna stavka u torbi.
E ovog puta sam pronašla nešto potpuno novo i zanimljivo.
Reč je o Balea ulju za negu usana sa mirisom kokosa i roll-onom



Do sada nisam srela ovakav proizvod. Baš je izgledao posebno i primamljivo među svim onim mazalicama za usne u dm-u. Radujem se jer konačno imam posebno ulje za usne. Inče, uveče kada nanosim ulje od ruže na lice, prelazila sam i preko usana. Ulje ruže je obavljalo posao ali dobro je da sada imam posebno ulje za usne. Ulje zna da posebno neguje i potpuno hidrira, zato uživam u njemu.


Pakovanje sadrži 10 ml proizvoda. Zapakovan u kutijici nekako izgleda veći, ali kad sam ga otpakovala malo sam drugačiji utisak imala. Nije to ni bitno jer je 10 ml sasvim dovoljno s obzirom da je ulje. Izgleda elegantno sa ovom bojom jer nije tipično plavo pakovanje, kada je u pitanju nešto od kokosa.


Što se tiče roll-ona od plastike je, a kuglica se malo teže okreće. Možda je to samo kod mene slučaj.

blic

Ulje je dovoljno gusto i nije lepljivo. Miriše na kokos baš intenzivno i meni to prija jer volim miris kokosa. Ovo ulje nije od kokosa već samo sa mirsom kokosa. Tako i u sastojcima piše. Dakle, nije čisto kokosovo ulje. Ali neguje skoro kao da jeste. Znamo da je sad kokosovo ulje veoma popularno jer je odlično za negovanje od glave do pete.


Kao što se da videti, usnama daje fini sjaj i mekoću. Sija, divno miriše, ne lepi se, neguje... Sasvim dovoljno da uživam u ovom proizvodu.












Ako volite da negujete svoje usne balea ulje za negu usana je prava stvar.
Možete ga pronaći u dm drogerijama. Košta negde oko 200 dinara.

Ako Vam se dopadaju moji postovi i želite da pratite Flavles džunglu lajkujte:
fb page-https://www.facebook.com/Flawless-Jungle-by-M-329216760614556/
instagram page- https://www.instagram.com/flawless_jungle_by_m/

Do kuckanja...


4 коментара:

  1. Voljela sam ovakav oblik kod Avonovih balzama tako da i ovaj definitivno ide u korpu pri narednoj dm kupovini :)

    ОдговориИзбриши