недеља, 28. фебруар 2016.

Essence gel lakovi za nokte


Danas kuckam o svom oduševljenju Essence gel lakovima!
Nije mi padalo na pamet da ih kupim jer sam imala negativno iskustvo sa essence obicnim lakom za nokte. Međutim, sa gel lakom to nije bio slučaj. Dakle, kupila sam časopis i uz njega na poklon dobila Essence the gel nail polish u crvenoj boji. Čim sam počela da ga mažem videla sam razliku od drugih lakova. Četkica je precizna i u jednom pokretu obuhvatite i namažete ceo nokat. Gotovo u jednom sloju dobijate intenzivnu boju, a sa drugim slojem je potpuni gel efekat. Ni ja u to sama nisam verovala dok me drugarica nije pitala da li to imam gel na noktima, na šta sam joj ja odgovorila da je to essence gel lak.  Yaljubila sam se u ovaj lak i odmah nabavila još jedan, a to je ovaj na slici desno u sivoj nijansi.

 Ono što omogućuje ovaj gel lak je:

- sušenje bez upotrebe uv lampe 
- dugotrajnost


Moje dve nijanse su 17 juicy love i 37 serendipity

Juicy love

Serendipity

-Juicy love je prava, jarka crvena boja. Rekla bih, savršeno crvena. 

-Serendipity je zanimljiva siva nijansa. Sve zavisi od svetlosti. Meni čas vuče na plavo čas na roze. Sve u svemu, ona je jako zanimljiva siva nijansa.

Juicy Love
bez blica na veštačkom svetlu

sa blicem
 Iskoristila sam drugaricu kao model jer ima savršenu površinu noktiju.




Serendipity






malo jača dnevna svetlost

sa blicem


sa blicem

Dakle na različitoj svetlosti drugačija je nijansa. 

Ko god kupi ovaj lak, neće se pokajati. Sve nijanse su odlične, traje zaista dugo, ne suši se dugo, ima odličnu četkicu za precizno nanošenje....

Njihova cena je 199 din. 

Ja ovde nisam koristila, ali da napomenem da postoji essence base coat koji se koristi kao osnova i essence top coat za završnicu. Uz pomoć njih je zagarantovan efekat gela, njegova dugotrajnost i visoki sjaj.

8 коментара: