среда, 04. новембар 2015.

Lista zelja



izvor
E ovaj post ne verujem da će nekoga zanimati, nije to ni poenta. Volim ovakavu vrstu postova jer meni znači, motiviše me, organizujem se bolje i jednostavno znaću šta sam uspela da ispunim. Volim eto sve lepo da stavim ovde na svom blogu i tačno znam šta ću u narednom periodu kupovati. Naravno, sve ovo ne mogu odjednom da kupim, student sam, idu pare na svašta te retko odvojim za sebe. Upravo zbog toga bitna je organizacija. Za neke želje nisam ni sigurna da su vredne kupovine. Hm....
Naravno, opet kažem ovo nisu moje životne želje i ciljevi. Ovu su proizvodi koje želim da isprobam ubuduće i naravno koji će osvanuti na blogu.

1. Ružina vodica

 Ova ružina vodica iz Avona je trenutno na sniženju. Inače je njena cena 400 dinara a ovog meseca je snižena na 199 dinara. Meni sjajna ponuda i moram odmah da je iskoristim. Misim da je ružina vodica odlična stvar za lice i jedva čekam da je probam.














2.Alverde ulje od ruže

Evo još jednog proizvoda na listi koji je od ruže. To je Alverde ulje od ruže za lice koje je baš hvaljeno i vidim da ga mnoge blogerke koriste. Ne mogu da mu odolim. Masnokožac sam i mislim da je ovo sjajna stvar za moju kožu.




















3. Bioten micelarna voda

Pošto sam probala savršenu Garnier micelarnu vodu imam želju da probam i neku drugu. Na redu je bioten micelarka. Kažu da je predobra i da divno miriše. Ne sumnjam.




















4. GR express dry lakovi za nokte



Ove nijanse nedostaju u mojoj kolekciji. Dva iz express drykolekcije sam već probala. Oduševljavaju me ove pastelne nijanse i njih bi ja nosila kad padne sneg i sve bude belo. Inače su sjajnog kvaliteta, nemam zamerke. Ovo su nijanse (krećem odozgo) 35, 14, 11, 70 i 30.




5. Golden rose ajlajner 

 Od Golden Rose proizvoda mi je potreban i ovaj ajlajner. Smatram da je tako napravljen da ne mogu da pogrešim jer je stabilna dosta ova četkica. 























6. Nyx Go-to paleta

Pojavila se nova niksova paleta i zove se go-to. Savršena je iz razloga jer je go-to i sve ove nijanse su za svaki dan. Inače, takve nijanse i koristim jer odgovaraju mojim očima. Ova paleta mora da mi se osvari.























7. Nyx mat ruž


 Od nyx mat ruževa bih odabrala ovu mlečno čokoladnu braon. Tačnije ovo je nijansa maison. Obožavam takve nijanse. Savršena je.




















8. Nyx puder za konture i hajlajter 


Eto od nikasa mi se baš mnogo toga svidja. Ovu kutijicu i ovoaj puder sanjam! Toliko je elegantno i lepo da nemam reči..... Imam onu veliku paletu za konturisanje, ali smatram da je bolje rešenje ova manja kutijica. Meni je potreban samo jedan hajlajter i jedna boja za konturu lica, tako da mi je ovo i više nego potrebno. Uvek stane u torbicu i mogu popraviti konturu kad god poželim.














9. Nyx stik za hajlajt i konturu

Meni je želja onaj puder ali moja sestra silno želi ovaj stik jer je njoj on još praktičniji. Tako da i njega moram kupiti, naravno i probati.






















10. Nyx krema za matiranje

U pitanju je Shine Killer, tj. ubica sjaja na koži. Baš lepo rečeno i nadam se da čini pravu stvar jer sam ja prava tepsija.
























11. Nyx mega shine

Predposlednji niskov proizvod kojeg priželjkujem je ovaj Mega shine sjaj za usne u nijansi tanned.
























 12. Nyx mat krem ruž

I poslednji Nyx proizvod je ovaj Mat lip cream u nijansi abu dabi.



























13.Freeman feeling beutiful maske za lice

Ona žuta sa mentom i limunom mi je najveći favorit ali naravno da želim i ostale da probam a to su:
 
 Čokolada i jagoda. Može li sladje? Samo da je nadjem
 E ovo a je skrab. Ja skrabove obožavam, a čula sam da su iz ovi iz kolekcije odlični.
 Ove poslednje dve su nove. Belu sam videla u dm-u i želim da je probam.



14. Nivea ulje ze telo Smooth sensation 
 
Za moju ekstremno suvu kožu tela je ovo dar od Boga. Jedva čekam da ga isprobam. Do sada nisam koristila ulje za telo.
























15. Nive Losion za telo q10

Koristila sam plavo ovakvo i oduševila se. Lepo i mirišu, koža izgleda savršeno...

























16.Nivea losion za telo pod tušem

 Probala sam tester za njega i savršen je. Ima granulice i divno miriše. Stvarno je prijatan osećaj sa njim pod tušem.
























 17. Bioten skin energy 

 I od ovog losiona sam probala tester i mnogo mi se dopao taj voćkasti miris kao i pakovanje.

















 






18. Avon ajlajner 

Avon super shock ajlajner u katalogu ovog meseca je 449 dinara. Super je cena jos je i četkica 289 din. Mada, meni se više svidja ona iz Alekxandra, koja tačno prilagodjena...Evo odmah ću je dodati na listi. A ovaj ajlaner bih pre kupila nego od Golden Rose-a, ali ću svakako i njega probati. Videću samo ko će da prevagne.





















19. Blush zakrivljena četkica za ajlajner


 Ovo je stvarno savršena četkica za ajlajner i moram da je imam uz taj gel ajlajner. Sad mi na pamet pada i nyx gel ajlajner.. Polako ću sve da isprobam.






















20. Eveline 8in1

 Za oporavak noktiju 8 u 1. Nije mi potreban toliko jer su mi se nokti oporavili poprilično. Ali, od viška glava ne boli. Želela bih da probam i da vidim i to čudo.























21. Batist šampon za suvo pranje

 Probala sam nekoliko suvih šampona ali ovaj nisam. A on mi je nekako najbolji i kralj medju suvim šamponima. 






















22. Still šampon 

E vo je bitno. Ako neko ovo pročita i koristi ovaj šampon želim da mi javi obavezno kakvo iskustvo ima. Ja sam lutala medju šamponima i bacila sam oko baš na ovaj jer ima ove balončiće i piše Double Bubble. Ja najviše volim akd šampon dobro peni, a takvi su retki. Ovaj još sadrži i kokosovo ulje. Uzeću ga u svakom slučaju ali me zaista zanima i tudje mišljenje o njemu.




















23. Aura olovke za usne



Do sada ih nisam kupovala te moram obavezno neku da probam. Možda 31, 32, 55, 56...











24. Aura mat ruž za usne


I neki karminčić iz ove kolekcije moram da probam. 705 je divan, 711 isto...










To je to.. Da ne preteram mnogo. Mada jesam skromna jer sve ovo nije uopšte skupo. Kupovaću jedno po jedno. Obavestite me da li koristite neke od mojih željica, šta mi savetujete da što pre kupim a šta ne...Javite mi u komentarima.
PS. Sve fotografije proizvoda su preuzete sa njihovih sajtova.

 
Do kuckanja...

M.

1 коментар:

  1. Анониман07. март 2016. 08:38

    Kazes da nisi probala batist sampon za suvo pranje a on ti je najbolji? hahah koji blam

    ОдговориИзбриши