четвртак, 08. октобар 2015.

Updo Pink parfem


Ovog puta predstavljam parfem.
Rec je o Updo Pink Linn Young.
Ova savršena bočica od 100 ml dolazi, u isto tako, preslatkoj kutijici. 
Naravno da me je prvo oduševio dizajn, elegantan, pink i sa divinim priveskom od cirkončića. Kako bez toga, zar ne? A zatim me je kupio i sam miris iz te prelepe bočice.


Bočica zadovoljava sve moje ukuse kao i sam parfem koji je cvetni. 
Gornje note:
  • bergamot
  • geranium
Srednje note:
  • mangolija
  • iris
  • ruža 
Bazne note:
  • kedar
  • vanilija
  • amber
Meni je najbitnije da tu ima vanilije, ruže i mangolije. Uvek kupujem parfeme od vanile, volim da mirišem na vanilu. Te nežne note su po mom ukusu i to sam skroz ja.


Što se tiče postojnosti od 1 do 5 dajem mu 4. Mislim da je tu sve jasno. Ja na sebi nikad ne osećam parfem, ali mi drugi kažu da lepo mirišem.
Nije neko ludilo da traje milijardu sata i da stvari posle pranja mirišu na njega. Blag je i prijatan.


 Da li vam se dopada?

Do kuckanja...
Milica

Нема коментара:

Постави коментар