среда, 02. септембар 2015.

Šta se to potrošilo u Flavles džungli?


Nakupilo mi se proizvoda, koji su dotakli dno, tačnije za bacanje. Naravno, pre toga kuckaću mišljenje o njima. Neke ću kupiti ponovo, neke ne, neke možda... Pa hadje da vidimo...

Garnier micelarne vode za čišćenje 




Malo je reći da su savršenstvo. Hvaljene su dosta i obožavane. Ja ne mogu da zamisilm skidanje šminke bez ove vodice. Hvala joj što postoji.
Kao što vidite na slici tu je i ova roze i zelena. Roze je za sve tipove kože pa čak i za osetljivu kožu, dok je zelena za osetljivu mešovitu do masnu kožu sklonu nepravilnostima kakva je moja.
Prvo sam iskoristila rozu a zatim zelenu. Obe su mi podjednako odgovarale, ali ću u buduće kupovati samo zelenu koja je za moj tip kože.
Sve pohvale za Garnier micelarice, perfektno skidaju jaku šminku.
Ocena: 5/5

Nike dezodorans bez aluminijuma i parabena


Obožavaaaaam ovaj dezodorans, obožavaaaam!
Mislim da sam to milion puta pisala na mojoj fb stranici.
Pisala sam o njemu i ovde
Dotakao je dno :( ali sam i te kako uživala u njemu.
Malo imam problem da ga nabavim ponovo. U Leskovcu nisam uspela da ga ponovo nadjem, takodje i u Nišu jer su u dm-u rekli da ga neće više naručivati. Šteta velika. Potrudiću se da ga pronadjem online.
Miriše rajski za sve koje kao i ja obožavaju vanilu. Miris je intenzivan i dosta se dugo zadržava. Ne sadrži opasne parabene i soli aluminijuma, što je ogromni plus za naše zdravlje.
Ocena: 5/5

Nivea anti-perpiranti


Volela sam ove anti-perspirante, ali sam sada u potpunosti okrenula ledja njima i počela da koristim one bez štetnih sastojaka. Nivea invisible mi je baš dugo bio miljenik, ali je sada i njemu došao kraj. Ovo mi ko zna koja bočica po redu, ali kako stvari stoje i poslednja.
Dakle, anti-perspiranata se rešavam.
Ocena:4/5
Sve one koje ne znaju baš mnogo o lošim sastojcima kao što su parabeni i soli aluminijuma, evo korisnog teksta koji sam izguglala klik ovde

Nivea mleko za telo sa koenzimom Q10, kreatinom i l-karnitinom


U ovome sam uživala  mnogo mi se dopalo. 
Ovo mleko obećava da će vaša koža izgledati čvršće i revitalizovanije. Zaista je tako i bilo. Oduševljavao me je izgled kože nakon nanošenja ovog mleka. Sadrži koenzim Q10, kreatin i L-karnitin zbog kojih je koža jača i lepša. Definitivno ću ga još kupovati. Pored super dejstva, lepo i miriše, što je i normalno za Niveu. Savršen proizvod za leto. Obučete skunjicu, namažete ovo čudo na noge i odmah ćete izgledati zgodinije.
Ocena:5/5

Kupke: balea i oriflame


Balea je od vanile i kokosa i ono sto mogu reci za nju je da dosta peni, mogla bi mirisati jos bolje i ima lepo pakovanje sto i dolikuje Balei. Pakovanje je od 300 ml proizvoda i cena mu je odlicna (negde oko 200 din.). Uglavnom ja Baleine proizvode mnogo volim i nastavicu da kupujem njene kupke. Sledeca na spisku je ona od lubenice, naravno.
Ocena:4/5
Oriflame Delicious moments bubble bath- i ovo je jedna divna, slatka, mirisna kupkica. Vidite njeno pakovanje. Dizajn je presladatak. Pakovanje je veliko, od 750 ml te sam ga koristila baš dugo. Čak sam u medjuvremenu koristila milion drugih kupki jer se ova nikako nije dala potrošiti, a i da sam se njom kupala sve vreme dosadila bi mi. Znači imam je odavno i mislim da je nema sada u katalogu.
Miris je predobar. Miriše na slatke žvake od jagoda. Baš se razlikuje od drugih kupki po tom mirisu. I tekstura joj je jako zanimljiva, bela je sa bisernim odsjajem.
Zamerka za nju je što ne pruža hidrataciju koži, čak uopšte pa posle tuširanja morate mazati dosta losiona. Meni to ponekad i odgovara, jer neke kupke ne ostavljaju prostora i losionu, a ja baš volim losionima da se mackam. 
O ovoj kupkici sam i ovde pisala
Ocena:3/5

Balea Volumen Shampoo 


Ovo je Balein šampon za volumen, za tanku i slabu kosu od višnje i jasmina. Ono što mi se dopalo kod njega je što dosta dobro peni i miriše, to moram posebno da pozdravim, ali ipak ništa sem toga nisam primetila. Ja stvarno imam slabu kosu i potreban mi je volumen. Ovaj proizvod mi posle nekoliko korišćenja nije pomogao i to je to. Ne bih ga više kupovala. 
Ocena:2/5

Gliss - million gloss maska za kosu


Stvarno sam uživala koristeći ovu masku za kosu. Prvo, naravno, jer miriše predobro. Zaista lepo miriše i bolje od većine maski koje sam koristila. Ona obnavlja oštećenu kosu i daje joj sjaj. Moja se kosa mnogo sija i prirodno, ali još više posle ove maske.Njena tekstura je svetlo plave boje. Može se videti na slici levo, jer sam ostavila malo da mi miriše :D. Pakovanje sadrži 150ml
Ocena:5/5





Bioten maramice za čišćenje lica


Ove su za normalnu do kombinovanu kožu. Mesecima su me čačkale sa polica :D. Da li da ih uzmem ili ne i na kraju ih naravno uzmem. 100% su prirodne i imaju Hydro Nutrient koji omogućava koži da zadrži svoju vlažnost i u isto vreme je umiruje. To je sve super, volim št su prirodne ali....Za moj ukus volela bih da je materijal malo nežniji. Nekako imam osećaj kao da me grebaju. Moja koža je pre osetljiva, šta da radim. Dakle, samo materijal maramica bih promenila. I inače, ja čistim kožu gelovima, micelarnom vodom i pilingom. Maramice su mi potrebne samo u nekim retko brzim situacijama.
Ocena:4/5

Garnier BB krema                      Baby Lips Pink Punch



Garnier BB kremu sam krenula da bacim pa rekoh ajde bolje i o njoj nešto da napišem, da znam da je i ona postojala kod mene u džungli. Prvo kupila sam je bezveze još akd se pojavila. Probala sam je samo jednom i to je bilo to. Razlog tome je što nije za moj tip kože. Sada postoji BB krema iz Garniera koja je za masnu kožu. Treba da je probam, mada ne znam. Baš nekako izbegavam BB kremice jer imam dosta crvenila i bubuljica pa mi bb krema ne prekrije baš dobro.
Nemam neko mišljenje. Moja sestra joj je dotakla dno i ona kaže da bi želela da proba neku drugu bb kremu.
Ocena:5/5
Baby Lips Pink Punch je potrošen i sigurno ću nabaviti novi. O bejbi lipsovima znaju i ptičice na grani. Odlični su, slatki, neguju, mirišu...Moj omiljeni je upravo Pink Punch i Hydrate. 
Ocena:5/5

Proizvodi levo možda se neće ponoviti.
Proizvodi desno svkakako ću ponovo kupiti.

Čujemo se u komentarima i na stranici.
Veliki Pozdrav

3 коментара:

  1. Slazem se za Nivea Q10, stvarno je odlicno mleko za telo!

    ОдговориИзбриши
  2. Bogami, trošilo se, trošilo :D Nikako da više kupim tu Baleinu kupku od vanile i kokosa, moram je uzeti ovih dana :)

    ОдговориИзбриши