четвртак, 03. септембар 2015.

Moj instagram tokom avgusta


I ovog meseca ću podeliti svoje slikice sa Instagrama koje su bile lepe, zanimljive, šarene...

Što se avgusta tiče, kod mene se ništa posebno nije dešavalo, a mesec kao mesec bio je superiška jer nije bilo kiše tj. bilo je dosta sunca. 
Počeo je septembar, leto i dalje traje. Ne volim kad kažu na početku septembra kako se leto završava. NE leto se još uvek nije završilo, zar vam nije vrućina? Ja se topim. Pijuckam hladan sokić i jedem sladoled. Leto jeeeee. Ima vremena za jesen.

Btw, moj mesec je septembar. Ja sam septembarska beba i prava Devica.



Jedan petak i jedan čokoladni milkšejk. Good girl.

Evo i mene te večeri.


Čaj od zelene jabuke koji sam kupila u Istanbulu. Ali Baba čaj od zelene jabuke. Može da se pije i vruć i sa ledom. Tokom vrelog avgusta bio je savršeno osveženje.



Bomba kalorija. Najukusniji ručak.

.
Relaksacija.


I ja sam opsednuta flash tetovažicama. Savršen detalj i prava jagodica na torti za letnji outfit.
Sad su dostupne svuda. Imate ih u drogerijama, ali i kod kineza. Ja se odlučujem za ove iz drogerija.


Volim da širim radost i da dobijam poljubce.


Deo mog kutka.




Otkrivanje čuvene A.


Ovo je bila jedna dobra, ranoranilačka kafa.


Naravno, podelila sam svoje radovanje i kada mi je stigla pošta sa nagradom.


Gracija i njena maskarica.



Sa piknika na Vlasinskom jezeru. Zeleno nebo :D


I još jedna sa piknika na Vlasinskom jezeru.


Sladoled od nes kafe. Samo sam zamrznula nes kafu, ništa posebno. Meni je to mnogo zaimljivno i stalno nešto zamrzavam, sok, kafu....


Opet neko uživanje....


Specijalana večerica sa mamom i sestrom. Naravno da su moje makarone na meniju.


Evo mene....


Da se počastimo omiljenim koktelima za kraj avgusta.

Nadam se da vam se svidjaju moje fotografije.
Do sledećeg kucanja...



Нема коментара:

Постави коментар