среда, 12. август 2015.

Noviteti u Flavels džungli - Avon, lily...



U poslednje vreme ništa ne kupujem, niti radim. Baš sam loša blogerka. Šalim se. Malo je vremena za jednog studenta koji čisti prvu godinu. Šta da se radi. Blog mi dodje kao relaksacija pa trenutno pijuckam super osveženje, slušam muziku i kucam ovaj post.
Dobavila sam se nekih sitnica i želim da ih ovekovečim, jelte, kao i obično. Naručivala sam neke Avon proizvode i prošetala se do Lily drogerije.




Napokon sam poslušala mamu i uzela Dove. Nisam se ni najmanje pokajala. Miriše booooožanstveeenoo. Upitanju je hranljivi krem gel za tuširanje sa ekstraktom kokosovog mleka sa laticama jasmina. U ovom pakovanju se nalazi i sundjer za kupanje što je odlično kao i sapun. Dove sapuni su savršeni što zbog oblika što zbog kvaliteta. Kada ih je mama pomirisala rekla je: "Bože, jel se ovo jede". Da, toliko dobro miriše. Mislim da ću ovo vrlo brzo potrošiti, poješću haha.





Losion za telo sa zlatnim sjajem Valnea Sun Kissed Glow.
Uzela sam ga najpre zbog pakovanja, naravno, zna se kakav sam esteta. Haha, ne previše. Nikad ne pogrešim. Mnogo mi se svideo ovaj proizvod. Mnogo je lepo, doda neku dozu elegancije. Flawless je jednostavno. Na suncu se sjaj vidi intenzivnije, ali ništa strašno nećete se videti u svemiru, nego zasijaće sasvim dovoljno da usavrši vaš letnji outfit. Leto je, treba da sijamo i da budemo što zanimljivije odeveni. Savršeni dodatak na koži uz ovaj sjaj su i flash tatoos.Nije skup a ima ga dosta, 200ml. Ne miriše ništa specijalno. Miris me podseća na obične kreme za sunčanje. Tako nekako. Pored toga što čini da naša koža sija, ovaj losion hidrira i sadrži vitamin E. 









Baby Lips electro stigao je i u Srbiju. Uzela sam ovaj od lubenice Pink Shock. Prosto moram da imam sve što je od lubenice, vanile ili višnje... Za prvi utisak, očekivala sam da se intenzivnije oseća lubenica ali ne, sasvim malo.  Boja je pink i iskreno ne volim kako izgledaju moje usne sa electro baby lips-om. Imam i od narandže i od limuna, koji za razliku od ovog, baš intenzivno mirišu a slabije ostavljaju boju. No, nebitno je to. Volim kod njih što zaista dobro hidriraju usne, to je činjenica.



Essence ajlajner i Aura Correct Me korektor, su već standardne stvari i kupujem ih već po ne znam koji put. Na essence ajlajner sam navikla i super njime baratam te mi super odgovara. Aura korektor obožavam. Čim dotaknem dno trčim i nabavljam nova pakovanja. Pisala sam o njemu više puta. Moj izbor je u nijansi vanila. Savršen je, obožavam ga, tačka. 



Četka za čišćenje lica iz Avona je stvar koju sam jedva čekala. Baš sam se iznenadila kad sam videla da i u Avonu postoji. Gledala sam onaj clarsonic i sve kao ma ajde nije mi neophodan. Ali kada bolje razmislim, koža se sigurno bolje čisti uz pomoć četke. Probaću ovu četku, videću koliko mi prija... Naviknem li se na pranje sa četkom naručiću i clarisonic. Ako neka od vas, koja ovo čita, koristi clarisonic neka mi prepriča svoje iskustvo.
Na "prvi dodir", mogu reći da je četka baš nežna. Više o njoj u nekom anrednom postu.




Avon Advance Techniques šampon i balzam.
Ovaj šampon sam odlučila da naručim pošto sam ga probala kod drugarice i odlično je odreagovao. Pisala sam o tom iskustvu. Kosa mi je, posle njega, mnogo svilenkastija i lakše se češlja. Pakovanje je od 700 ml.
Kasnije sam pročitala da ovo što sam i ja rekla, piše na proizvodu.

Dakle, sto posto radi svoj posao ako želite mekanu kosicu.


Uzela sam da probam i ovaj Avon simply delicate gel za intimnu negu. Rekla sam da neću menjati Nivein, ali eto, desilo se. Mnoge hvale baš ovaj.




Avon anturalis sprej za telo sa mirisom jasmina. Sprej za telo k'o sprej za telo, samo još jedan u nizu. Volim da ih imam gomilu. Obožavam takve stvari i uvek su pored mene za mirisno osveženje.
Ovog puta odabrala sam
miris jasmina i miris ruže i čokolade.






Bioten maramice za čišćenje normalne i kombinovane kože. Vidjam ih stalno kod jutjuberke Vine. Ona ih je mnogo hvalila pa sam se zato i naterala da ih kupim. Za prvi utisak mogu reći da nisu baš nežne. Medjutim, videćemo još. 


E ovu maskaru sam dobila uz Graziu kao što i vidite
Grazia volume mascara.




Jednom sam je samo probala,te kao prvi utisak mogu reći da daje baš intenzivnu crnu boju trepavicama, popunjava ih ali u dužini ne idu baš daleko, ako mogu tako da se izrazim, dakle nemate efekat veštačkih. Savršena je za no make-up make-up tj. dnevnu varijantu.

To su noviteti za ovaj put.
Pišite komentare, budite drug :D
Do sledećeg piskaranja.
M.
Ako već niste, ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i budete u toku...


Нема коментара:

Постави коментар