субота, 01. август 2015.

Moj instagram u julu + Polyvore


Brzo je prošao i jul, najbolji letnji mesec, bar po meni jer ja ne volim avgust. Avgust je za mene kraj nečega kao i kraj leta. No, nebitna su sada moja duboka razmišljanja i osećanja. Želim da, kao i svakog meseca, podelim sa vama insta slikice. Tokom jula sam baš uživala slikajući. Slikala sam hranu dosta a najviše me inspirisala makarona. Pa hajmo da vidimo.



Meni je upravo ovako počeo jul. Oko mene bašta sa cvećem, kremice, knjige pa po ceo dan provodim u dvorištu jer nisam osoba koja kuka od vrućine, meni to ništa ne smeta. 



A evo ga i moje "radno" veče. Obožavam da pijem energetska pića, to sam već rekla. Šta ću, ne mogu bez njh i uživam u njima. Dok pijuckam guaranu planiram i pišem postove, pravim kolaže na polyvore, listam we heart it, instagram, gledam sve moguće jutjuberke...inspirišem se do maksimuma i tako inspirisana legnem da spavam sa punom glavom planova. Volim mnogo da maštam i planiram. 



Još jedno uživanje...

Julsko izdanje mog omiljenog L&Z


Kafa uz dobru knjigu...


Torta koja je mojih ruku delo. Sa malinama je i belom čokoladom.




Ni bez Koka kole ne mogu. 



Evo je moja omiljena makarona. Obožavam da je spremam i svakog dana bih je jela.




trač partija sa prijateljima...



Fotografija govori.....



Ova slika mi znači i želim da bude ovde na blogu, ali je suviše intimno o tome pisati...



Letnja šetnja...



Kažem vam...pasta je zakon.



Energy flows where your attention goes.




Ja i moje šminkanje za izlazak.



Najdivnija vanila...






Nema bolje bolje boje za leto...




I ja za kraj šaljem vam poljupce :****



Rekla sam prošlog puta da ću u postovima ubacivati i moje kreacije sa polyvore. Sada ću vam prestaviti nekoliko, ali bih želela da znam ako se nekome to dopada i želi post samo za polyvore neka mi to kaže.















A ovo nije moja slika ali želim da vam kažem da je bitno biti inspirisan ali nije dobro kopirati. Nikako. Stvorite svoj stil, svoj svet, budite samo svoji.


Nadam se da sam vas lepo inspirisala :D
Uživajte u ostatku leta i dobro ga iskoristite.
Do sledećeg kuckanja...
M.

Нема коментара:

Постави коментар