четвртак, 02. јул 2015.

Jun na Instagramu



Evo još jednog lifestyle posta. Dosao nam je jul, koji ce nam, nadam se, dovesti leto. Sunce niotkuda, a ja moram da nastavim sa sunčanjem hehe.
Pa da se osvrnemo na jun i vidimo kako je izgledao kroz moju insta kameru.

Mnogo volim Baleu. Slatka pakovanja, slatki mirisi...Sve slatko. Uživanje je posedovati sve Baleine proizvode. Prvi proizvod desno je pena za brijanje koju koristim i uopšte nije loša, u boji je i miriše na kokos. Do pene je tečni sapun, koji je, kao i ova kremica za ruke odmah do njega, od ljubičice klik ovde. Miris nije nešto mnogo jak, ali me je pakovanje osvojilo. Inače, ta kremica je uvek u mojoj torbi. Koristim samo Baleine tečne sapune. Prvi levo je balein tečni sapun od tešanja koji mnogo jače miriše. Ruke posle pranja mi mirušu kao bombone. Zatim, Balea kupka od vanile i kokosa, odmah do tečnog sapuna. Ona zaista dobro peni, što je meni bitno, i zanimljivo miriše, prava mešavina vanile i kokosa. Ovo dole što leži hihi je Balea ultra sensitive nocna krema o kojoj sam više puta pisala. Odmah do nje je Balea univerzalna kremica od maline. Pravi kolačić od kreme. Pored kupke se nalazi Balea krema za ruke od jagode limited edition koja se pojavila oko 8. marta u ovom preslatkom izdanju. Još je tu i Balea šampon za kosu od trešanja za volumen kose. Ja sam osoba koja koristi bilion različitih šampona i moja kosa u tome uživa.

Raspisah se o Balei...Nastavljamo sa instagramom :D




O Baby Skin prajmeru sam takodje pisala evo ovde




Prelepo poslužena pica. Njam njam.



Ja i moje spremanje ispita.




Vanzemaljka. Haha. Slikanje sa Freeman maskom na licu.



Tračarenje sa drugaricom uz Ice Doncafe Pina colada.



Tračarenje se odužilo. Dočekale smo zoru uz još ajs pina kolade.




Movie night sa drugaricama uz ogromnu picu. Bez pice ne mogu da živim dakle.
Gledale smo film You're Not you. Ako niste, obazno morate pogledati. Radi se o ženi koja je obolela od Als-a. Protagonisti su Hilary Swank, Emmy Rossum i Josh Duhamel.
Ovaj film moraju svi pogledati i postati svesniji ove opake bolesti.





Neko divno sunčano jutro. Dukatos za doručak. Na ovaj novi, od višnje i vanile, sam se navukla. Obožavanje. Njam njam.
Nisam ja baš normalna kad je hrana u pitanju. Tu nemojte da gledate od mene. Doručkujem malo ili uopšte, a za večeru krkam picu. Što je brutalno nepravilno.


Nemojte se smejati mojim noktićima. Nemam živce za lakiranje. Skoro sam počela da kupujem lakove i da se lakiram. Imam jadne nokte koje sam uništila nadogradnjom. A i nemam neku veliku površinu, vidite kako su maleni. Takva sam ja, džepna venerica. Dakle, ovo je jedan od mojih omiljenih lakova. Golden Rose Wow u nijansi 47. Prava čokolada na noktima.



Opet moje spremanje ispita. Meni nema učenja bez energetskih pića. Obožavam Booster i Ultra, ali i Red Bull. Šta ću. Lepo mi je. ahaha ahaha aha haha more energy more fun :D Zezam se. Nemojte mi reći kako su štetni molim vas. 

Sad imamo i ovaj novi Booster memory stvoren za bolje pamćenje i učenje. Sadrži gingo koji se inače koristi za lečenje obolelih od demencije. Ja od kad sam upisala fakultet, ne mogu da zapamtim ni za šta idem u market kad krenem tamo. Niti imam snage za učenje, ništa...iscrpljena sam. Možda mi baš buster pomogne. ahaha




Uživam dok gledam razne tutorijale, bilo za šminkanje, uredjenje prostora, frizure... Ovo je jedna od mojih omiljenih youtuberki Carli Bybel. Volim i gledam mnogo njih, ali Carli i Nicole Guerriero moram posebno izdvojiti.




Moja najomiljenija Vina. Nju prosto morate obožavati. Moja omiljena domaća youtuberka. 




Smajlići.






Kuckanje posta uz kaficu.




Voćni užitak.



Jedan od dobrih pogleda na Niš.


Nyx Copenhagen 2x.



Ono kad nemaš šta drugo da radiš i samo obučeš omiljenu pidžamu, legneš u udoban krevet, obezbediš grickalice (ovog puta zdrave, soja i pečeni kukuruz), gledaš neki film ili samo čitaš dobru knjigu ili časopis. Relaksiranje.


Specijalne makarone i tajni sos by moja drugarica i ja.




Mrzim da se pakujem...




Hortenzije i straćatela. Mmmm. 




Macarons....Najsladji su. Hrskavo, preslatko,preukusno, šareno i prelepo.




Za početak jula imam ovu knjigu. "Poslednji andjeo Endru Dejvidson". Kad je završim preneću vam svoje konačne utiske. Trenutno sam oduševljena i ne ispuštam je iz ruku.


Нема коментара:

Постави коментар