недеља, 14. јун 2015.

Moje drugarice preporucuju


Imam mnogo postova u pripremi, ali nikako ne stizem sve da ih sredim i objavim. Uskoro stizu mnogo recenzija. Zelim da ih lepo odradim, zato i kasne. Student sam pa je super sto postizem koliko toliko. Ovaj post je izuzetak, nisam mogla da docekam da svoju novu ideju prenesem na blog.
Odjednom sam dobila nalet inspiracije i javila mi se super ideja. Samo mi se u glavi pojavilo "Friends favorites". Hmmm zvuci kao gomila posla, moglo bi biti vrlo zanimljivo.
Ideja ovog posta je da predstavim proizvode koje moje drugarice koriste, koji se njima i meni dopadaju i koje bih ja "ukrala" od njih. Shvatate sta je poenta? Naravno da im necu ukrasti. 
Mi se medjusobno stalno savetujemo. Predlazemo jedna drugoj sta je dobro da se kupi i koristi. Testiramo iste proizvode zajedno i komentarisamo.
Zato se radujem ovom postu. Prenecu vam nasa misljenja o proizvodima.


PS. Ovu ideju nisam kopirala ni od koga, sama sam smislila. Postoji mogucnost da vec negde postoji. Ja to ne znam. Sve sto radim izlazi iz moje glavurde i delo je mojih rucica.:)


Druzicete se sa Marijom, Tamarom i Jelenom. :)
Krecemo od Marije.





Marija

 Mara i ja imamo bas dosta zajednickih favorita. Kod nje mi se svidja sto ume da odabere odlicne nijanse karmina. Uvek me odusevi. Ono sto je najbitnije sto mi ona najvise pomaze. Savetuje me kako da slikam, sta da kupim, koju nijansu da odaberem. Naravno ja nju svakodnevno savetujem, njoj najcesce pricam sta planiram da kupim i radim... Kad god kupim nesto, trcim da joj sve pokazem. Uvek me saslusa i rado prihvata moje predloge sto se sminke i kozmetike tice. Mi bas volimo da zajedno istrazujemo proizvode.  Ona bas ima potencijala za jednu bjuti blogerku. Mara, moj savetnik broj 1. 

Bioten skin moisture, piling krema za normalnu/kombinovanu kozu. Sadrzi 100% prirodne ekstrakte sto je meni ogromni plus. Cisti pore, uklanja visak sebuma i mrtve celije sa povrsine koze. Definitnivno opravdano zbog cega je izbor srpskih blogera. Ja koristim sada zelenu neutrogenu, za koju pisem recenziju. Mariji prija ova. Ako se pokaze kod nje obavezno je kupujem.







Za telo koristi Nivea losion za telo Express Hydration i Dove go fresh negujuci krem gel za tusiranje. Nisam posebno slkiala, moja greska. Moze i ovako. Nivea losion Express Hyration je lagane formulacije i koza ga upija u nekoliko sekundi.
Marija kaze da bas i ne upija brzo, vec je kao i ostali losioni za telo. Svidja joj se kako neguje, lagan je i lepo mirise.
Za kupanje uvek koristi Dove, koji joj je super nezan i koji joj super mirise.
Anti-perspirant koji voli je Nivea pearl & beauty.
Balzam za usne koji koristi je Rosal lipbalm violet touch.  



Puder koji koristi je Nyx stay matte but not flat. Kada ga je kupila, ja sam se odusevila. Volim Nyx.
Mara kaze da je mat, da odlicno pokriva i da nije tezak.




Karmin br.1 koji bih joj "ukrala" je Don Juan 310 mat.



Divan je. Nijansa je izmedju braon i vino boje. Skoro kao boja usana. Odlican je za prirodan look.



Uh, i ovaj je savrsenstvo Avon Garden rose.
Prelepa nijansa roze.


 Swatch ispod je Garden rose.




Obozavamo Essence olovke za usta. Ni ona nije poverovala kada sam joj rekla da su predobre i sa vrlo povoljnom cenom. Kupila je 15 Honey berry i 14 femme fatale i odusevjena je.







Pa jao, ovaj bih joj definitivno "ukrala". Hahahaha. Avon Oxford Wine. Neverovatan je. Predobra boja. Brutalna ljubicasta.





Shy baby lips ima odavno i ne koristi ih toliko. Mene odusevljavaju koliko su maleni i slatki.


  Prepoznajete vec koji swatch kome pripada. Meni se prvi, jarko crveni, najvise dopada.



  
Maybelline affinitone 24h puder u kamenu. Njoj u potpunosti odgovara. Ja koristim Aurin mada se razisljam da i ovaj kupim. Nekako mi izgleda neznije na kozi za razliku od drugih.


Nijansa 21 beige dore.


Tamara


Obozavam kako su nam ove slike ispale. Slikale smo ih u zoru. Najbolje vreme za slikanje haha.
Kod moje Tase obozavam sto joj kosica uvek prelepo mirise. Ima mnogo meku i mirisnu kosu. Njeni su proizvodi uvek slicnog mirisa. Kupicu neki i mirisacu na nju :D.
Inace, Tasa je moj sminker, obozavam kako sminka i obozavam je. Ona je tu da isporbava moje senke, pudere, bronzere, karmine...




Ovo je taj njen savrseni sampon. Avon Advance Techniques daily shine. To je 2 u 1 sampon i kondicioner za sve tipove kose. Mnogo lepo mirise stvarno. Kad sam bila kod nje probala sam ga i kosa mi je bila kao njena, vrlo mekana i prelepo je mirisala.




Protiv znojenja voli da koristi Garnier mineral. Ja obozavam onaj zeleni. Kod njega je superiska sto kad se znojis mirises.
Znam da ste protiv anti-perspiranata.
Kada udjemo u drogeriju, bilo gde, rafovi su puni takvih dezodoransa... Vrlo retko se tu nalaze oni bez aluminijuma, a i neprimetni su. To je realnost. Cigarete su stetne pa ih mnogi puse, Koka-kola je stetna pa je pijemo... Ko voli od svega da se cuva nek se cuva. Ja nisam takva. Bas me briga sto pica uopste nije zdrava i sto goji, ja ne mogu da zivim bez nje. :D
 Drugima svakako zelim sve najbolje. Treba izbegavati lose. Ja sam tu da savetujem sta je najbolje i nikada vam necu predloziti nesto lose naravno, iako ja zabrljam pa koristim stvari stetne po moje zdravlje.
Eto, to je moje misljenje sto se opasnih dezodoransa tice.


 Za ucvrscivanje kose koristi Taft Heidi's heat styles hair spray. Ja ne mogu bez Intese, ali bih i ovaj mogla da koristim.



 Avon gel finish bordi i kinseki zuti lak koji svetli u mraku. Ta dva laka sam joj uzela da se nalakiram. Ovim bordim sam nalakirala levu a  zutim desnu ruku :D. Zuti, jeste da je od kineza, ali mi je mnogo zanimljivo sto svetli  mraku. Sto se tice avonovog laka, obozavam borde nijanse i ovaj njen me odusevio.


 Njen omiljeni parfem koga ne zeli da se odrekne je incandescent. Uvek mirise na njega. Za razliku od mene. Ja uvek mirisem na neki drugi parfem. Najvise volim miris vanile, ali i pored toga koristim i mnoge druge. Ne bih joj ga "ukrala" iz razloga jer je to samo Taskin miris :D. 

Jelena

 
Kod Jeke takodje volim sto lepo mirise i kada kupi nesto ona tacno odabere ono pravo. 

 Ima odlicne nokte i uvek su u nekoj savrsenoj boji. Ovaj mi se mnogo dopao kod nje. Divne sljokice.




 Zajednicko nam je sto koristimo sampone za suvo pranje kose. Ovo je Balein trend it up sampon za suvo pranje kose. Bas me je zanimalo kakav je i videla sam ga kod njega. Kaze da nema neku manu,
da je sasvim solidan i lepo mirise.




Obozavamo freeman maske za lice. Ja imam zutu a ona ovu plavu. Ona je antistres maska i Jeka voli da je stavi kada se relaksira. 




Za lepsi i zdraviji izgled koristi Nivea BB kremu.
Obogacena je mineralima, provitaminom B5 i bojom. Smanjuje vidljivost pora, prekriva nepravilnosti i osigurava hidrataciju. Preporucicu je mojoj sestri koja, kao i Jeka, ima lepu i cistu kozu. Ja sam problematicna u tom smislu pa nazalost nanosim jake pudere i trista cuda. Znate vec.




Moja stara ljubav Nivea double effect Violet Senses. Jednom je prosla pored mene i tako je lepo zamirisalo. Nikako nisam mogla da se setim koji je to miris. Kad mi ga je pokazala odusevila sam se. Ja sam ga bas duze vreme koristila i volela pa me podsetio na neka vremena :). Mnogo lep miris ima ovaj anti-prespirant. Mada, obe smo se slozile da je toliko jak da moze da dosadi :D.

To je to.
Nadam se da vam se svideo ovaj post i moja ideja.
Meni je bilo mnogo zanimljivo pisati ga.
Do sledeceg posta,
Stay beautiful!

2 коментара: