среда, 24. јун 2015.

Moja mala lista zelja.

izvor
Dugo razmisljam o ovakvom tipu posta. Vidjala sam ga kod mnogih blogerki i dopala mi se ideja. Istina, prvo sto sam pomislila je to da necu moci sprovesti u delo upravo zbog toga sto imam milion zelja. Gde ce to sve da stane? :D U mojoj glavi samo.
Dakle, ovde sad necu pisati o zelji da svi budemo zivi i zdravi, da bude mira u svetu, da zavrsim fakultet, postanem poznata blogerka, rodim cerku :D ...Znaci samo one sitne zelje koje su mi svaki dan na pameti i koje planiram da ostvarim jednu po jednu. Jednostavno cu vam predstaviti moje sitne zeljice i planove. Videcete moje trenutne opsesije. Rodjendan mi je 18.09. da znate. Salim se naravno :D

Slike koje cu stavljate nisu moje, preuzimala sam ih sa We <3 it-a.
We <3 it obozavam i to je mesto gde se ja svakodnevno inspirisem.
Ako zelite da vidite moj profil kliknite ovde


Zeljice su vezane, vecinom za kupovinu. Pa mozemo da krenemo...


Obozavam Valentino. Ne mogu da im o d o l i m. Stikle, torbe i rimljanke Valentino....Sve....Sanjam ih!
Ja zelim u krem boji ili roze.



Gladijatorke!!!!
Uh.
I need it!

 Inace, stil u kome se osecam najlepse je Boho. To sam skroz ja.




Oblacim se po osecaju. Kako sam raspolozna. Ali najcesce je to Boho i najradije kupujem takve krpice.





Kad smo vec kod mog stila...Zelim da se ofarbam :)
Toliko imam jaku zelju za tim da ne mogu da se smirim.
Tacnije, ne zelim celu kosu da ofarbam vec u stilu ombrea ili cu izvuci samo nekoliko pramenova. U igri su siva boja tj. seda, zelena i plava.
Ovako nesto..





Naravno, zelja mi je da kupim mac karmine. Nikako da odem do Beograda. Kad budem otisla sigurno kupujem. U Istanbulu sam promasila radnju i nisam stigla da ih kupim. Moram ih konacno zgrabiti.


Najvise volim ove nude nijanse.
Ali i ove iz najnovije kolekcije. Odusevili su me.

Prva roze mi je..... uh....preslatka.

Nesto i iz Rijanine kolekcije. Rijanin sam fan broj 1 od svoje desete godine hahaha.


 I njen parfem....Sve sa njenim potpisom molicu.

Nyx takodje, preobozavam. Sve zelim od Nyx-a, bas sve.
Ovakav nekakv skup...I veci.




 Moram jos da kupim i one stalke za sminku. To ne samo da mi je zelja nego moram da imam, ne znam vise gde cu sa svim mojim stvarcicama. Zelim da mi budu lepo skladistene i na dohvat ruke.





Kreiram vec neko vreme svoj kutak za rad. U taj plan ide nesto ovako...



Onda, Naked palete. Nisam nesto zaludjena ali nije bas da bih ih zaobisla.


To je sto se sminke tice. Nije mnogo :D
Jos i gel ajlajner kao i ona kriva cetkica kojom se nanosi isti.


Sledece sto mi treba je ovakva tastatura za moj notebook kako bih jos vise uzivela dok radim i kuckam vam.


Znate da mnogo volim Merlin Monro i sve sto ima veze sa njom. Pokazala sam vam moju kolekciju ( torba, sat, novcanik...)klikni ovde
Kad god vidim nesto sa njenim likom odmah skacem i kupujem.
Sad mi jos fali i njena slika da okacim u sobi.
Moja omiljena pin up girl.



Odusevljava me stil pin up devojka. Moram nekad da se obucem kao one i nacrtam jedan mladez pored usana haha. :)
Volim i pinap devojku danasnjice, Ditu fon Tiz, pa mozda kupim i njenu sliku za sobu.
Dakle, da okacim u sobi mi trebaju Merlinka, Dita i Rijana. :)
Da stoje iznad mog stola za smnikanje i da me inspirisu.







Obozavam da citam knjige. Uvek se izgubim kad udjem u knjizari i ne znam koju pre da kupim. Evo koje knjige su mi na listi zelja...





Pa, to je to za sada.
Da vas ne smaram puno mojim zeljama.
Moja realna lista je predugacka, ogromana, ludacka.
Ovo je ono sto zelim podeliti sa vama i sto je u granicama normale. :D
To su bile moje zelje i ideje koje bi trebalo realizovati.
Da li imate neke slicne zelje?
Komentarisite!

Ljubim vas!
Mastajte, sanjate, uzivajte u sebi i u zivotu!
Cinite sve kako bi bile srecne.
Zelim vam da se svakog dana budite sa osmehom i da zelite lepe stvari.
Iskoristite zivot do maksimuma.
M.




Нема коментара:

Постави коментар