петак, 05. јун 2015.

Maj na instagramu


Meni je maj bio dosta zanimjliv i svakako cu ga pamtiti. Bila sam na putovanju, stekla nova iskustva, videla nove stvari, kupovala neke sitnice koje su usrecile mene i moj blog... Takodje maj je bio skroz u znaku crvenih ruza. Videcete po slikama.
Dosao je jun i potrudicu se da bude jos sareniji.

Pa da vidimo sta sam to fotkala za instagram.




  A evo i mene i jedan moj zanimljivi outfit. Posto ste trazili i fashion postove, planiram da pocnem da slikam i svoje zanimljive outfite. Znaci, uskoro vise o tome.


Polazak u Istanbul.





Djevrek u Istanbulu.





Ispijanje prave turske kafice u Topkapi palati sa pogledom na Bosfor. Uzivala sam. Ako idete u Istanbul obavezno morate da posetite Topkapi i da sednete u restoranu unutar palate. Gledate u prelepi Bosfor, pijuckate kaficu, uzivate u velicanstvenoj palati...Toliko sam zelela da posetim ta istorijska mesta i zeja mi se ostvarila. Bilo je prelepo.





Ja i dzamija Sulejmana Velicanstvenog - Sulejmanija. Ja sam veliki fan serije Sulejman Velicanstveni, pa sam zbog toga bila odusevljena. 





Odmor u Starbucks-u. Mmmmmmm. Preuskno!

pozdrav od Melise! :D






Sad imam u kolekciji turski Vogue. Ove baklave su bezukusne, da ne kazem grozne.




Ovo ste vec videli na blogu. 




Tracarenje na turski nacin. :D




Naravno, nama devojkama omiljena kokakolica.



 Moj pokusaj da budem fizicki aktivna. 
 


 Ruze, knjiga, kafica. Perfect!.


Moj pokusaj da se hranim zdravo.





Pa da. Obozaam crvene ruze!




Aha, opet su ruzice tu. :D 




I ovde su. :D
Poruka Luize Hej i mnogo lep leptiric na flasi vode Jana.




Ovo je bio jedano savrseno popodne u petku.




 Saljem vam fanta kiss!


To je kraj jos jednom lifestyle, instagram posticu.
Nadam se da vam se dopada.
Do sledeceg piskaranja.




 



2 коментара:

  1. Meni je Istanbul definitivno na vrhu liste gradova koje želim da posetim, volim istoriju mnogo, a u njemu ima svačega za videti. Vidim da si ti uživala, baš mi je drago :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. :)
      Prezanimljivo je, svakako ga moras posetiti i osetiti. Zelim ti da ti se sto pre ostvari ta zelja, Turska nam nije daleko.

      Избриши