субота, 04. април 2015.

Instagram life



Predstavicu vam svoje slike sa instagrama.
To su slike vecinom iz marta meseca i nekoliko iz aprila.
Obozavam instagram i obozavam da slikam.Najvise pravim lifestyle fotkice.To me opusta, to je moj hobi i to najvise volim da radim u slobodno vreme (ali i kad nije slobodno).Mi bologerke to najbolje radimo zar ne?
Sve sto je potrebno je masta, ukus i sarenilo.



Za pocetak, evo mene.
Opustanje uz polyvore, mirisnu svecu i  solju nes kafe.
Ako neka od vas, slucajno, ne zna za Polyvore evo linka http://www.polyvore.com/ Napravite samo svoj nalog i kreirajte.Ja tu napravim plan svoje odevne kombinacije, ono sto volim,sto bih zelela, jednostavno se igram modom.Osim garerobe ima i namestaja.

Knjiga koju sam dobila za 8.Mart od drugarice ..."Roman za zene".

Oreo keksic 

Kolacic srece

Opet ja :D

"Lagano" Nis

Cajanka sa prijateljima

Obozavam Rijanu.Od svoje desete godine Navy :D

Lepota i zdravlje sa poklonima
Ja kupujem sve moguce casopise...Od kad znam da za sebe hahah, salim se, ali sto bi se reklo, od Bravo Girl casopisa pa do Voga.I to je jos jedna opsesija, da.Puna mi ih je kuca i stan.Studiram novinarstvo pa nije ni cudo.
Moja lepa cetka za feniranje, kakvu sam kupila i za giveway , slatka turpijica za nokte i neseser.

Evo i El-a sa poklonima

Ja

Slatka Donkafa casa za kafice

Moja omiljena hrana.Tarana u sosu od pecuraka i jos necega :D
Preukusna je slobodno trazite recept.




Gracija i omiljena krema


Tek sam pronasla ovu pesmu i zarazila se.Kylie Minoque-Sexercize .Delim je sa vama ^^


Nadam se da vam se dopada ovakav tip posta i da sam vas, na neki nacin inspirisala.
Verovatno ce biti jos ovakvih postova.
Kisses
M.

2 коментара:

  1. Super slike, a sta mislis da ubacis i fashion postove? To bih bas zelela da vidim :)

    ОдговориИзбриши