четвртак, 30. април 2015.

Aprilski instagram

Drage moje citateljke, danas zelim da podelim sa vama neke moje slikice sa instagrama.
Znam da je nama blogerkama posebno zanimljivo "instagramovati".
Meni je april bas dugo trajao i bio mi suncan i prelep.Imala sam ceo mesec odmora od fakulteta.Bio je uskrs, rodjendani, jedan polozeni ispit koji je falio i iscekivanje putovanja. Inace, putujem za Istanbul za nedelju dana i nadam se da cu doneti nesto od tamo i pokazati vam.
Neka dobra sminka koje nema kod nas bi mi dobro dosla.
I tako, sutra dolazi najlepsi mesec Maj. Spremamo se za leto i uzivamo u poslednjim danima proleca.
Dakle, da vidimo sta sam ja to fotkala u aprilu.


  Ja sam bojila jaja.Obojila sam sest vrsta a najvise su mi se dopala ona sarena sa kristalima.Ove godine sam se dosta bavila i dekoracijom uz pomoc cokoladnih zeka. Da li se i vama dopada?
Obozavam najsrecniji praznik i jedva cekam sledeci koji cu obeleziti sa nekim novim idejama.

Takodje sam obojila jedno posebno za moj blog. To sam objavila na mojoj fb stranici.Nadam se da ste videle.


 Ovo je bio purple tag.

Ovde sam bila ispirisana teksasom i cizmicama. Toliko volim ovaj stil i gledam da sto pre nabavim ovu teksas suknju do kolena, kao i rancic.

Neko je trazio vise fashion postova, pa evo mozda vam se nesto ovako dopadne. Uradicu ih vise kada budem inspirisana i napisacu poseban post o tome.


Ova suknja i Valentino stikle me obaraju s nogu. Ne mozete a da ne izgledate kao ikona stila kada to imate na sebi. Dodala bih samo jos krem Valentino tasnu. Ona mi je na listi zelja i valjda je dobijem za rodjendan.


Evo kako nam je divno u Nisu.
Ja sam inace obozavam Merlin Monro. Sve sto na sebi ima MM. ja moram da posedujem. Majce, torbe, kese, solje...
Evo jedne slike koja to dokazuje...

To je moj sat koji sam dobila od mame, novcanik, papirna kesa i torba.Dodala sam na slici njen citat.
Inace, za ovakvo editovanje slika koristim aplikaciju Photofy.
Ovom torbom sam se castila za uspesno polozeni ispit.
Kupila sam je u Glam up-u i kosala je oko cetiri hiljada.

Kvalitetna je, moze mnogo da stane u nju....Ja je obozavam.

Ovi noktici su mi bili na listi zelja jer non-stop vidjam ovakve po instagramu i uvrtese mi se u glavu. Obozavam ovu puderastu, bebi boju ali i ovaj oblik noktiju.

Majca sa Beyonce i njenim delom pesme: "I got beuty, i got class, i got style and i got ASS". :D

Jos jedna majca sa zanimljivim natpisom.



Omiljena kremica br.1

 
Omiljena kreica br.2! Ja uzivam u ovako lepim stvarcicama.
Sreca je u sitnicama!

Ovde zavrsvam ovaj moj lifestyle post.
Da li vam se svidja?
Puno pozdrava!
Provedite lepo poslednji dan aprila.

Нема коментара:

Постави коментар