четвртак, 26. март 2015.

Sta je u mojoj torbi?

Stalno vidjam ovakve postove kod mojih blogokoleginica, sto me je naravno inspirisalo.Dosta je zanimljivo videti sta to sve jedna devojka vuce sa sobom pa nosi tako veliku torbu zar ne?Nije nama lako.Ne mozemo da izadjemo iz kuce a da ne ponesemo nasu omiljenu torbu sa svim nasim sitnicama i potrebstinama.Muskarcima je bar lakse.Oni strpaju po dzepovima ili u onim "pederusama", kljuceve, pare i telefon.
Da ne pricam koliko sve obozavamo da imamo po milion vrsta torbi.Kad smo kod njih meni je trenutno na listi zelja jedna mala krem Valentino torba :D.
No, da predjemo mi na stvar.Bolje reci na ovu gomilu stvarcica.

 Mnogo je lepo vreme danas, prolece, sunce, vedro nebo i evo sta se nalazilo u mojoj torbi ovog divnog dana.

Kao prvo, sto mozda svi ocekuju, ali ne ja ne nosim sminku sa sobom.Maskaru, puder, senke i ostalo ne.Jaku sminku nosim samo za nocne izlaske dok danju nanesem samo maskaru i puder pa nemam razloga da i to vucem sa sobom.Nasminkam se kod kuce i to je to.
U trobi imam ogledalce, olovku za usta kako bih je naravno, popravljala.Zatim labelo obicno, labelo u stiku i baby lips.Volim da ponesem puno balzama za usta jer ih stalno menjam, ali nikad se ne odvajam od orginalnog labela, ovog u kutijici, jer on najbolje neguje i daje lepi sjaj usnama.
To je sto se tice sminke.

Desavam mi se da nosim i po tri para naocara.U ovom slucaju su dva.Jedne na glavi a jedne u torbi pa menjam.Sta cu kad tako volim.

Tu je naravno i krema za ruke jer su mi ruke ultra suve.
Onda, turpija za nokte i aceton u kutijici jer ovog meseca nisam imala nadogradnju, pa me moji nokti nerviraju.Lak mi se ljusti a za njim i nokti.Mrzim kad vidim da se ljusti i zato nosim aceton za brzo uklanjanje laka.Bas zbog toga cesto nadogradjujem nokte jer mrzim da se borim sa mojim noktima a i nemam zivce da ih stalno lakiram i susim.

Nosim dva blokcica gde zapisujem neke bitne stavri, beleske, datume gde, kad, sta i kako.
Zatim ovde je i index.Koji se koristi za popuste hahaha.

Tu su i konstantne stvari;
 orbit zvake(uvek iste, otvoreno zelene), maramice, vlazne maramice, punjac za telefon ( nigde bez njega), slusalice, lekovi za glavobolju, hemijska olovka, novcanik (Zar Merlinka nije divna?Malo sam je prekrila hehe) kljucevi i jedna cokoladica (uvek potrebna u slucaju pada secera i kad je neizdrz).
Ono sto je danas izuzetak su ovi kuponi za popuste i ovaj uzorak nivea kremice.


Promusljale ste po mojoj torbi :D
To je sve.
Da li je i kod vas isti slucaj?
Da li vam se dopada post?
Pisite mi.
M.

Нема коментара:

Постави коментар