четвртак, 05. март 2015.

Moja nega pre spavanja



Ovog puta zelim da podelim sa vama moju rutinu pre odlaska na spavanje.Iskreno,celo vreme se razmisljam kada da podelim ovaj post sa vama.Da li bas pred spavanja,da li u podne kao i uvek,da li bas ujutru kad se probudite...Ne znam kad bi bilo najbolje jer po meni najbolje da bude noc u stilu samog posta koji je o nocnom negovanju.Cudno mi je jer post nikad ne delim uvece.No nebitno,zelim da ga procitate i da zajedno komentarisemo nocnu negu.

Nega se sastoji od tri stvari koje ne propustam ni kad mi se mnogo spava i kad nisam ni za sta.Pored mirisljave svece,neke knjige ili casopisa ovo su moje must have stvari.Te stvari se uvek nalaze pored mog kreveta ili cak sa mnom u krevetu :D.Prosto ih moja koza zahteva inace ne mogu da zaspim.

Labello (Lip butter) original
 Prvo namazem usta labelom.
Tad je njegovo vreme jer preko dana uglavnom nosim olovku za usta ili baby lips pink punch.Znaci pre spavanja,ali i kad se probudim.Ne mogu bez njega.


Balea ultra sensitive
Nocna krema

Sledece sto namazem je lice.
Pisala sam o ovoj kremici ovde.Dugo sam trazila neku kremu koja ce negovati moju problematicnu kozu lica tokom noci i pronasla sam je.Tacnije preporucila mi je blogokoleginica i hvala joj.Ona nezno hidrira tokom noci.Desilo mi se da je koza pocela da se peruta ali ova kremica je to pocela da sredjuje.Nema spavanja bez nje.

Nivea krema
I poslednje sto uradim je mazanje ruku kremicom.
Moje ruke su toliko suve da ja ne mogu da vam opisem. Ja se probudim u sred noci,dohvatim se kreme i mazem ruke jer su nenormalno suve!Ne smem da se odvajam od nje.Nivea je dosta masna i jaka tako da ona pomaze.
Moram da napomenem da ja za dan najvise preferiram kremu iz I love...kolekcije zato sto je koza mnogo brzo upije pa mogu da dodirnem bilo sta dok bih sa Niveom umastila telefon npr.  :)
Ja kad ne bih namazala kremu za ruke ne znam sta bi se desilo.Toliko bi se osusile da bi otpale hahah.Salim se.


Ovo je moja rutina pre spavanja.Ne zahteva mnogo vremena niti je nesto posebno.
Znaci namazem usta,lice i ruke i onda laaakuuu noooooc.
Izuzetak je sto ponekad (kad imam neku upalu na licu,opasne bubuljice i sl.) stavim neku kremicu za susenje bubuljica ili masku za lice.Mada je to retak slucaj jer ne volim da spavam sa maskom na licu.Takodje cu nabaviti nesto i za oci tokom spavanja jer su pocele da me izdaju.Do skora nisam imala podocnjake ali eto pocinjem da ih vidjam ujutru.
Mozete mi preporuciti nesto protiv podocnjaka sto cu stavljati pre spavanja?
Da li i vi imate slicnu rutinu?
Kakva je vasa?

Kuckajte mi! :D

 

                  Wish u a lot of flawless  dreams!
                                   Wake-up flawless!
                                     Kisses...


4 коментара:

  1. Анониман06. март 2015. 15:26

    Kupila sam ovu Balea kremicu danas u Dm jer sam se setila da sam je videla ovde kod tebe... ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep post draga.Pogledala sam tvoj blog i mnogo mi se dopada imas zaista lepih stvari :)
    xoxo, M
    http://www.perfectlyimperfect.info/

    ОдговориИзбриши