среда, 25. фебруар 2015.

Cetkice za sminkanje + dve "Random" stvari

Ovog puta zelim da vam predstavim,moje cetkice koje mi pomazu da se sto bolje nasminkam i naravno,kako odrzavam njihovu higijenu.
Koristim nekoliko koje su sasvim dovoljne da moj make-up look bude flawless.

Moram da napomenem, da se ne bih stalno ponavljala , sve cetkice su kvalitetne,imaju veoma dobru dlaku koje ne otpadaju,mekane su i prijatne.

Pa da ih pogledamo...
Ovu cetkicu najvise volim i navise koristim.To je, takozvana , bockalica. Koristi se za nanosenje tecnog pudera, tako sto "bockate" po licu njom i puder se savrseno nanese.Ja njom postizem savrsenu teskturu pudera na licu,lice je glatko. Pri nanosenju tecnog pudera je najbitnije da se ne nanosi rukama pa da se razmazuje kao krema jer tako nista necete prekriti.Samo ovom bockalicom ili bjuti blenderom (kojeg nisam slikala jer vise preferiram bockalicu)mozete postici savrsen izgled lica prekrivenog puderom.
Nju mozete kupiti u Dm-u.
I ova cetkica je za nanosenje tecnog pudera ali ja je koristim samo za teska mesta,oko ociju,nosa,na celu i sl.Kad stavim korektor ispod ociju ja ovom cetkicom razmazem i sve je super.
Ovo je Aurina cetka a ja sam je kupila u Dm-u.
Cetka za puder u kamenu koju ja koristim i za bronzer.I ona je takodje predobra,odgovarajuce velicine i uopste izgleda.Meni najvise odgovara za brozner jer za puder u kamenu moram obezbediti nesto vecu cetku.
Ova cetka je iz Avon kataloga.

Kako sam procitala,ova cetkica je za hajlajter,ali ja sam je koristila za bronzer kad mi je bio potreban u malim kolicinama.Ona ima takav lepezasti oblik pa moze lako da napravi precizne linije.
Kupljena u dm-u.
Njih tri idu u paketu i namenjene su za pravljenje smokija :D tj.Smokey Eye.
Naravno super su ali ja ih koristim na sto nacina.Nekada mi ove manje koriste i za obrve ,nekada za ajlajner,za ispod ociju...Trista cuda.Imaju sjajne oblike tako da ne morate da budete neki majstori u sminkanju jer one odrade sve.

Takodje kupljene u dm-u.
Najbitnije je odrzavati nase alate cistim da bi nas dugo i dobro sluzili.
Vecina nas koristi ovaj Allin klinser za cetkice,a ni ja ne znam za bolji iskreno.On prijatno mirise i odlicno skida sminku sa cetki.Potrebno je samo naprskati proizvod na cetkicu i isprati.Ja isperem dva puta nekad i tri ali rezultat je potpuno cista cetka.
Imate ga u dm-u i liliju kosta 389 dinar.Jako korisna stvar i ne trebate ga zaobici.
A ovo su dve random stvari kojim sam se obradovala.
-Stvar desno je uzorak Giorgio Armani SI eau de toilette.Dobila sam ga uz casopis Elle.Meni divno mirise.Bas onako kako ja volim,vanila,drvo...Ne znam,predivan je zaista.Moram ga pronaci i kupiti.Odusevio me.
-Stvar levo je kremica koju sam kupila po savetu blogerke Ane Vukosavljevic.
Balea ultra sensitive nocna krema za osetljivu kozu sklonu alergijama.

Ja sam dugo tragala za nekom kremicom koja ce da neguje moju kozu lica koja je osetljiva i sklona bubuljicama.Sve su bile nekako agresivne.
Dakle ova je bez parfema,boje,konzervansa,etericnih ulja,glutena i parabena.Sadrzi vitamin E,pantenol i alamtoin.Podstice regeneraciju koze tokom noci tako sto hidrira i sto je najvaznije ne izaziva bubuljice,sto je meni bilo jako bitno.
Takodje postoji ovakva dnevna ali ja vise volim pred spavanja da se mackam.

To je sve za ovaj put
Nadam se da vam se dopada moj skromni ali efikasni izbor cetki
Nadam se da vam se dopada i ovaj postic
Nadam se da cete komentarisati i dati i vi po neki savet
Do sledeceg kuckanja
Veliki Flawless pozdrav
M.


Нема коментара:

Постави коментар