петак, 02. јануар 2015.

Super Stay 14 hr Lipstick


Mozda je Stay ali nije Super :D. Zao mi je ali meni je mnogo tezak za nosenje. Ovaj maybelline lipstick sam dobila uz casopis.
Opsti utisak je da se mnogo lepi i da je veoma tezak. Boje je roze onako malo tamnije, prljavo roza i ima biserni odsjaj. Tesko se skida i zaista dugo traje. Sto se mene tice ja ovakve karmine ne mogu.
Videla sam da ima jos nekoliko nijansi koje izgledaju lepse nego ova  sam ja dobila. Mozda da sam dobila onu nude boju ne bih se sad toliko bunila. Evo sad sam ga stavila na usnama da bih komentarisala i vec jedva cekam da ga sklonim.
Ovde mozete naci ostale nijanse...

http://www.maybelline.com/Products/Lip-Makeup/Lip-Color/superstay-14hr-lipstick.aspx

To je to, jedan fail za njega.
Mozda gresim ali svako ima pravo da kaze sta misli.:D
Volela bih da cujem drugo misljenje o njemu.
Pozdrav M.

Нема коментара:

Постави коментар